Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@17:24:58 GMT

مسابقات کودکان آهنين در قاين برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۲۸۲۷۰

مسابقات کودکان آهنين در قاين برگزار شد

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - چهارمين دوره مسابقات کودکان آهنين با حضور 170 کودک در شهر قاين مرکز شهرستان قاينات برگزار شد.

به گزارش ايرنا اين مسابقات عصر پنجشنبه در 2 رده سني چهار تا پنج سال و پنج تا 6 سال در دور مقدماتي، نيمه نهايي و نهايي در سالن آزادي شهر قاين برگزار شد.
مدير انجمن پيشگامان تندرستي قاينات گفت: اين مسابقات با هدف ايجاد شور و نشاط و تقويت روحيه فعاليت هاي جمعي کودکان و ايجاد تجربه رقابت سالم بين آنها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا مهاجر افزود: اين دوره از مسابقات در 2 گروه دختران و پسران انجام شد که پس از برگزاري دور مقدماتي در بخش هاي «قلت لاستيک» و «حمل چمدان» 50 پسر و 15 دختر به مرحله نيمه نهايي راه يافتند.
وي بيان کرد: مرحله نيمه نهايي هم با رقابت کودکان در بخش هاي «حمل الوار» و «رکورد تکرار کنده » ادامه يافت و در نهايت فينال مسابقه با رقابت 28 نفر از کودکان در بخش «پرتاب گوي»، «اسکات تعادلي» و «کشيدن ماشين» برگزار شد.
مدير انجمن پيشگامان تندرستي تعداد عوامل اجرايي چهارمين دوره مسابقات کودکان آهنين را 15 نفر اعلام کرد و گفت: قضاوت اين مسابقات بر عهده حميد يعقوبي، حسن فلاحت، حاج علي يعقوب زاده، علي غيبي و مسعود قلندري بوده است.
همچنين با حضور جمعي از مسئولان و مردم به نفرات اول تا سوم هر کدام از رده هاي سني شرکت کننده در مسابقات کودکان آهنين جوايزي اهدا شد.
شهر قاين مرکز شهرستان قاينات در 100 کيلومتري شمال بيرجند مرکز خراسان جنوبي قرار دارد.
7218*3028
خبرنگار: محمدامين زرگر * انتشار: رسول محمدحسني
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی 8 تیم برتر این مسابقات انتخاب و معرفی شدند. طی دیروز و امروز 8 بازی از جام حذفی برگزار شد که فوتبال های جذابی بود و در نهایت برنده‌ها توانستند در جمه 8 تیم برتر مسابقات قرار بگیرند.

مس رفسنجان، چادرملو اردکان، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، ملوان انزلی و سپاهان اصفهان 8 تیمی هستند که بازی‌های این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشتند و جواز حضور در یک چهارم نهایی را از آن خود کردند.

در جمع 8 تیم برتر جام حذفی تنها یک تیم لیگ یکی حضور دارد و مابقی از لیگ برتر هستند. چادرملو اردکان که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر هم هست، در مرحله اول فولاد خوزستان را شکست داد و امروز از سد مس کرمان گذشت تا به جمع 8 تیم برتر مسابقات برسد.

نکته قابل توجه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی غیبت استقلال و پرسپولیس است. دو تیم بزرگ و پرافتخار فوتبال ایران حالا در جام حذفی حضور ندارند و برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش می‌کنند. استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی مغلوب مس رفسنجان شد و پرسپولیس هم امروز در ضربات پنالتی به آلومینیوم اراک باخت و از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

حالا 8 تیم باقیمانده در جام حذفی شانس خود را برای رسیدن به فینال و قهرمانی در این تورنمنت امتحان می‌کنند. تیم‌هایی که در انتظار قرعه خود در دور بعدی مسابقات هستند و باید دید کدام تیم‌ها با هم روبه‌رو خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد