Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ غضبان احمدی فرد در گفتگو با سهیل سنقر، اظهار داشت : در 72 ساعت گذشته با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر یک کیلو 890 گرم انواع مواد مخدر و 2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و 9 سارق، خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی در این طرح 30 دستگاه خودرو و موتورسیکلت بخاطر حمل مواد مخدر، ایجاد مزاحمت و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی توقیف و روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ احمدی فرد اظهار داشت : برای تمامی متهمان پرونده تشکیل و به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده اند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بازتاب خوبی در بین شهروندان داشت گفت : اجرای این طرح از اولویت های همیشگی کار پلیس است.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۸۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم مواد مخدر، روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان دلیجان در هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، دو دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر را شناسایی کردند.

سرهنگ  چگنی افزود: در عملیاتی هر دو خودرو توقیف و در بازرسی از آنها ۹ کیلو و ۴۶ گرم تریاک کشف و ۳ نفر توزیع کننده دستگیر شدند.
او گفت: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا دستگیری سارقان با بیش از ۴۰ فقره سرقت در فارس
  • بازداشت ۱۸۹ متهم در طرح ارتقای امنیت آبادان
  • دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر
  • بازداشت ۱۸۹ متهم توسط پلیس آبادان
  • دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور
  • کشف بیش از ۸۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم
  • ۴۲ خرده‌فروش و معتاد متجاهر در اسفراین دستگیر شدند
  • کشف ۵۲ تُن انواع مواد مخدر و توقیف ۶۳۰ خودرو در هرمزگان
  • کشف ۵۲ تن انواع مواد مخدر در هرمزگان 
  • کشف ۵۲ تن مواد مخدر در هرمزگان