Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-19@04:01:53 GMT

کشف 4 تن چوب قاچاق جنگلی در رودبار

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۲۸۸۷۷

کشف 4 تن چوب قاچاق جنگلی در رودبار

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ بابک علیزاده با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان رودبار در حین گشت زنی در مسیر آزاد راه رشت - قزوین به یکدستگاه خودروی نیسان مشکوک شده و این خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 47 اصله چوب راش قاچاق به وزن تقریبی 4 تن کشف شد، افزود: راننده 31 ساله و سرنشینی 24ساله این خودرو دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علیزاده با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

901

بابک علیزاده رودبار قاچاق چوب

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله بزرگ کالای قاچاق در دشتستان توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان شنبه شب در جمع خبرنگاران بیان داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید صلاحی یک دستگاه ایسوزو را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

فرمانده انتظامی دشتستان گفت: مأموران در بازرسی از این وسیله نقلیه یک دستگاه موتور خودرو به مارک هیوندای مستعمل، ۵۰۰ دستگاه ترموستات، ۱۵۰ عدد لامپ ال ای دی فندکی خودرو، ۳۰ عدد دسته موتور خودرو و ۱۰ حلقه لاستیک به مارک‌های مختلف که همگی خارجی و فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی بودند را کشف کردند.

سرهنگ محمودیان، با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله‌های کشف شده را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در همین راستا یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی ذی صلاح معرفی شد.

کد خبر 6056766

دیگر خبرها

  • توقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در هندیجان
  • کشف ۴ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری
  • توقیف نیسان حامل چوب قاچاق در محمودآباد
  • کشف ۲ میلیارد تومانی اسباب بازی چینی
  • کشف ۳۲ رأس دام زنده قاچاق از یک خودرو در بندرعباس
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در دشتستان توقیف شد
  • کشف محموله قاچاق در دشتستان
  • بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • کشف ۲۲ هزار عدد قرص ترامادول قاچاق در نهبندان
  • توقیف ۴ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان