Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@08:12:35 GMT

قزوین|تقوای الهی آن است که تا پایان عمر باقی بماند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۲۹۰۳۹

قزوین|تقوای الهی آن است که تا پایان عمر باقی بماند

امام جمعه موقت قزوین گفت: تقوای الهی آن است که تا پایان عمر باقی بماند و کسی که در میانه راه از مسیر برمی‌گردد بصیرت دینی و سیاسی ندارد بنابراین ملاک حال افراد است. ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین حجت‌الاسلام علی قابل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قزوین اظهار داشت: تقوای الهی آن است که تا پایان عمر باقی بماند و کسی که در میانه راه از مسیر برمی‌گردد بصیرت دینی و سیاسی ندارد بنابراین ملاک حال افراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت قزوین خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب برخی همراه مردم از دیوار لانه جاسوسی بالا رفته و آن را فتح کردند ولی متاسفانه به علت بی‌بصیرتی در میانه راه برگشته و از آمریکایی ها بابت تعطیل کردن لانه جاسوسی عذرخواهی کردند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره طرح آشتی ملی عنوان کرد: بارها توسط برخی طرح آشتی ملی مطرح شده است ولی به گفته مقام معظم رهبری مردم با کسی قهر نیستند ولی با کسانی که سال 88 به عاشورا توهین کردند آشتی نمی‌کنند و حرفی با آنها ندارند.

امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه معلوم نیست چه رابطه‌ای بین محصوران با دشمن وجود دارد بیان کرد: صدور بیانیه توسط آمریکایی‌ها برای حمایت از فتنه‌گران و محصورین دخالت آشکار در امور کشور است این در حالی است که برخی در داخل برای دلجویی از فتنه‌گران نامه سرگشاده می‌نویسند ولی بدانند که اینها حرف مردم نیست.

قابل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز کودتای رضاخان بیان کرد: رضاخان لکه ننگی برای تاریخ ایران است.

وی بخشیدن منطقه آرارات به ترکیه، بخشی از کشور به افغانستان، بخشیدن اروند به عراق، ممنوعیت عزاداری سیدالشهدا، کشف حجاب و کشتار مردم در مسجد گوهرشاد را از جمله خیانت‌های رضاخان عنوان کرد و گفت: متأسفانه برخی جوان‌ها بدون مطالعه تاریخ درباره رژیم پهلوی قضاوت می‌کنند.

امام جمعه موقت قزوین از جوانان خواست تا تاریخ رژیم ستم‌شاهی را مطالعه کنند و بدانند که خاندان پهلوی چه خیانت‌هایی به کشور کرده است.

قابل همچنین با اشاره به نفوذ انقلاب اسلامی ایران در منطقه عنوان کرد اسرائیلی‌ها همیشه از موشک‌های حزب‌الله در هراسند و نمی‌دانند با صد هزار موشک حزب الله چه کنند این در حالی است که این اقتدار لبنان بر گرفته است انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ح

R41364/P1357/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!

به گزارش "ورزش سه"، سه ماه پیش و پس از کش‌وقوس‌های فراوان اعلام شد بایرن مونیخ و توماس توخل در پایان فصل جاری به همکاری خود خاتمه خواهند داد ولی این سرمربی می‌تواند تا پایان فصل روی نیمکت باواریایی‌ها بنشیند.

در چنین شرایطی، جست‌وجوهای بایرن مونیخ برای یافتن مربی جدید آغاز شده و نام‌های زیادی نیز تاکنون پیرامون آن‌ها مطرح شده است. 

اخیرا مارکا ادعا کرد بایرن روی زیدان علاقه خاصی دارد و با او تماس‌هایی نیز گرفته شده اما هموطن زیزو معتقد است این انتقال اصلا منطقی نیست.

دسایی، ملی‌پوش سابق فرانسه، به اکیپ گفت: «بایرن فقط چند بازیکن دارد که با فلسفه زیدان و سیستم 3-3-4 او مطابقت دارند. باشگاه باید برای تغییرات و تطبیق خود با نیازهای زیدان، پول زیادی خرج کند. بایرن برای فراهم کردن شرایطی مطلوب زیدان به یک تغییر اساسی نیاز دارد. این انتقالی منطقی برای هیچکدام محسوب نمی‌شود. در حال حاضر زیدان ترجیح می‌دهد در کنار خانواده‌اش بماند تا اینکه مربی بایرن شود.»

دیگر خبرها

  • توانایی زبان فارسی در گرو این است كه زبان علم باقی بماند
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین