Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلیمن غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار با تاکید بر عزاداری باشکوه ایام فاطمیه افزود: در این ایام باید شاخصه ولایت مداری، دفاع از ولایت و فضائل حضرت فاطمه (س) تبیین شود.
وی با اشاره به استفاده دشمنان از فضای مجازی برای ایجاد فتنه بین مسلمانان اظهار کرد: سعی شود در عزاداری اهل بیت (ع) بهانه ای به وهابیون و گروههای تکفیری داده نشود تا از طریق فضای مجازی به مسلمانان و شیعیان فشار وارد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از حضور دشمن شکن و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این حضور موضع گیری سیاسی ملت را نشان داد که زیر بار استکبار نمی روند.
امام جمعه سبزوار افزود: این حضور گسترده عواطف سرشار ملت ایران را در وفاداری به امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و آرمانهای انقلاب اسلامی نشان داد و ثابت کرد ملت ایران همواره در صحنه است.
وی اظهار کرد: راهپیمایی پرشور 22 بهمن همچنین ترفند القای یاس و ناامیدی دشمن بین نسل جوان را خنثی و ثابت کرد مردم به آینده انقلاب اسلامی امیدوار هستند و با ثبات در مسیر ارزشهای انقلاب و پیروی از ولایت فقیه گام بر می دارند.
وی همچنین با اشاره به اهمیت وقف در رفع مشکلات اجتماعی جامعه گفت: در گذشته موقوفات بسیار برای عزاداری اهل بیت (ع) و حضرت امام حسین (ع) وقف شده و امروز علاوه بر وقف برای اهل بیت (ع) وقف در زمینه نیازهای روز شامل مسائل فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و رسیدگی به فقرا ضروری است.
حجت الاسلام مقیسه افزود: برخی موقوفه ها در گذشته بر اساس مبلغ کارشناسی به اجاره واگذار شده که این مبلغ امروز کمتر از عرف است و انتظار می رود افرادی که این موقوفات را اجاره کرده اند در پرداخت بهای اجاره بازنگری کنند.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
8145/7495 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند

به گزارش همشهری آنلاین،‌امام جعفر صادق علیه السلام، رئیس و بنیان‌گذار مکتب شیعه جعفری است. شخصیتی عالم و بزرگوار که در طول عمر ۶۵ ساله خود، بیش از چهار هزار شاگرد را در علوم و دانش‌های گوناگون فقهی، علمی، کلامی، توحیدی، ولایتی، حدیث نفس، معرفت‌شناسی و … آموزش دادند به طوری که چهره‌های علمی بزرگی مانند جابر بن حیان، زراره بن اعین، ابان بن تغلب، ابو حمزه ثمالی، هشام بن حکم، مفضل بن عمر و بسیاری شخصیت‌های شناخته‌شده و مطرح در مکتب آن حضرت علم و دانش آموختند. شاگردان امام صادق (ع) تنها از میان مردم شیعه مذهب نبودند، بلکه حتی مردمی از اهل سنت، یهودیان و مسیحیان هم در مکتب آن حضرت شاگردی کرده و از دانش و علم ایشان بهره بردند. حوزه‌های علمیه یادگار مکتب امام صادق (ع) بوده و طلبه‌های امروز، شاگردان و رهروان آن حضرت در تعلیم، تربیت، تحصیل و تدریس علوم دینی هستند.گزارش پیش رو زندگی طلبگی طلاب در حال تحصیل در حوزه علمیه شهرستان گرگان را به تصویر کشیده است.

طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی کد خبر 849335 منبع: مهر برچسب‌ها استان مازندران امام خمینی خبر ویژه جامعه روحانیت مبارز

دیگر خبرها

  • «سقف‌گذاری برای اجاره‌بها» به قانون تبدیل شد
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک
  • عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند
  • پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه
  • امام صادق (ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه بود
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • بلینکن مدعی شد: حماس مانع بین مردم غزه و آتش‌بس است | اصلی‌ترین اختلاف میان اسرائیل و حماس در حال حاضر
  • دیدگاه علما و روحانیون شیعه و سنی کردستان در مورد امام صادق(ع)
  • امام صادق(ع) در مناظرات آموزگار اخلاق و ادب بودند