Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@10:46:27 GMT

افزایش چهار برابری تولید ماهی پرورشی در ریگان

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۳۰۲۰۲

افزایش چهار برابری تولید ماهی پرورشی در ریگان

رسول بخش بامری روز جمعه در حاشیه صید ماهیان گرمابی از استخر های پرورش ماهی شهرستان ریگان افزود:در این شهرستان تعداد 11استخر پرورش ماهی فعال وجود دارد که امروز برداشت و صید ماهیان گرمابی کپور و آمور از این استخرها اغاز شده است .
مدیر جهاد کشاورزی ریگان با اشاره به اینکه ماهی تولید شده در ریگان به خارج از استان ارسال می شود بیان داشت : ماهیان این منطقه از کیفیت و کمیت بالایی برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بامری پبش بینی کرد: امسال بیش از 22تن ماهی از استخر های پرورش ماهی در شهرستان ریگان روانه بازار مصرف در شب عید شهروندان استان و خارج از استان شوند .
وی گفت :کشاورزانی که قصد راه اندازی استخرهای پرورش ماهی در شهرستان ریگان را داشته باشند تسهیلات لازم بطور رایگان در اختیار انها قرار خواهد گرفت .
مدیر جهاد کشاورزی ریگان بیان داشت: امسال با مشاوره کارشناسان آبزی پروری در شهرستان ریگان تعداد استخر های پرورش ماهی نیز در این شهرستان پنج برابر افزایش یافته است .
خبرنگار : موسی ملائیان ** انتشار : بهنام احمدی *
7442/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضع احداث واحد‌های بزرگ مقیاس پرورش مرغ گوشتی (مگافارم) گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ به ۱۲ درصد رسیده است.

محمد علیمهری افزود: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود.

معاون استاندار تهران گفت: برنامه ریزی اولیه برای احداث ۲ مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید افزود: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغداری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

دیگر خبرها

  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • رشد ۵/۵ برابری تولید گندم در استان
  • کاهش طغیان رودهای مازندران با رشد چهار برابری لایروبی
  • افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است