Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، یوسف مزارعی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با بیان این مطلب گفت : «این نشست که با هدف هم اندیشی ،هم افزایی و تعامل مدیران شهری و مدیران و مسئولین محلات منطقه و تشریح  رویکرد  های نوین مدیریت شهری در حوزه بانوان  برگزار شد حول محور  محیط زیست و اعتلای آن به عنوان یکی از اصول توسعه پایدار در شهرها و جوامع، به منزله برنامه شاخص حوزه بانوان منطقه با عنوان " بانوان پیشرو در حفظ محیط زیست " آغاز بکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 وی در ادامه افزود :« رویکرد جدید مدیریت شهری در حوزه بانوان و نقش موثر ایشان در خانواده و جامعه ، ابعاد تاثیر بانوان  رادر عرصه های متعدد بیشتر  می نماید ،از این رو تشکیل اولین"پویش زیست محیطی بانوان "  به همت اداره امور بانوان منطقه دو با هدف کارکرد گرایی بانوان در حوزه محیط زیست گامی مهم در حفظ آن  محسوب می شود .»

در این راستا امیر ناصر هراتی ، مشاور شهردار منطقه، در این نشست با اشاره به نقش موثر زنان در طول تاریخ و بخصوص در صدر اسلام اعلام داشت : «در هر جایگاهی که زنان در مدیریت و هدایت جامعه نقش داشتند ، آن جامعه شاهد پیشرفت های چشمگیری بوده است .»

ایشان در تکمیل بالا عنوان کرد : «با عنایت به تاکید ویژه شهردار منطقه بر مولفه مهم محیط زیست ،تشکیل  پویش "بانوان پیشرو در حفظ محیط زیست " در منطقه با راهبری حوزه بانوان و مدیریت پسماند منطقه و  همکاری بانوان سطح محلات می تواند نقش مهمی را در حفظ این موهبت حیاتی ایفا و در آینده ای نزدیک این منطقه به عنوان منطقه شاخص و سر آمد در حفظ محیط زیست معرفی گردد.»

گفتنی است در اولین مرحله از تشکیل پویش مزبور ،استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی در برنامه های امور بانوان منطقه حذف و به جای آن از پاکتهای کاغذی قابل بازیافت استفاده می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام علی سلاجقه آمده است: خلیج فارس به لحاظ راهبردی، ملی و زیستی یکی از مهم‌ترین دروازه‌های ورود ایران به جهان است و اهمیت این مساله برای تمامی هموطنان، سیاستگذاران و تصمیم سازان در نظام مقدس جمهوری اسلامی واضح و مبرهن است. خلیج همیشه فارس اصلی‌ترین نماد برای تمامیت ارضی کشورمان می‌باشد و همه ایرانیان برای حفظ و نگهداری از این میراث گرانبهای روزگار کهن جان در طبق اخلاص نهاده اند.

دهم اردیبهشت، روز ملی «خلیج همیشه فارس» را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) در حالی جشن می‌گیریم که این منطقه هم به لحاظ استراتژیک در کانون توجهات و ریل گذاری توسعه مطابق با منویات اخیر رهبر معظم انقلاب (مدظله) در خصوص توسعه دریامحور همراه با حفظ و ارتقا زیستگاه‌های بی بدیل قرار گرفته است و دولت مردمی انقلابی هم با تمام توان جهت قرارگیری در این مسیر تلاش می‌کند، و هم به لحاظ زیستی یکی از پرتاب و توانترین زیست بوم‌های دریایی در برابر تغییراتی است که به دست انسان‌ها به آن تحمیل شده است.

به عنوان خادم کوچک ملت در بخش محیط زیست دولت مردمی- انقلابی ضمن تبریک این روز به تمامی دریادلان عزیز و شهیدان پَر کشیده به اوج آسمان زیبایی سرزمین اسلامی مان که در قعر خلیج همیشه فارس با عزت آرمیده اند، میهن دوستان و هموطنان عزیز یادآور می‌شوم که سلامت زیست بوم خلیج فارس ضامن اصلی پایداری اقتصادی، امنیتی، انرژی و ثبات نه در منطقه بلکه در جهان خواهد بود و ما در دیده بانی از محیط زیست این ارزشمندترین و مهمترین خلیج جهان، خلیج همیشه فارس ذره‌ای قصور نخواهیم کرد. نام کهن سرزمین عزیزم ایران اسلامی به پهنه و تارک خلیج همیشه فارس سربلند و پرافتخار باد. به امید ظهور.

کد خبر 6091980

دیگر خبرها

  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • همکاری با آفریقای مرکزی در حوزه محیط زیست
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه
  • سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟