Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال برنز المپیک گفت: من بخاطر آسیب‌دیدگی که از ناحیه کتف دارم ترجیح دادم فعلا استراحت کنم و در اردوی تیم ملی نباشم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های بین المللی اوکراین و مسابقات قهرمانی آسیا در قرقیزستان از روز 28 بهمن آغاز می‌شود و نکته جالب توجه غیبت سعید عبدولی در این اردو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید عبدولی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد علت غیبتش در اردوی تیم ملی گفت: «بعد از مسابقات لیگ جهانی از ناحیه کتف آسیب دیدم که این آسیب‌دیدگی از نظر روحی هم ضربه شدیدی به من وارد کرد. پیش پزشک که رفتم او تشخیص داد که مینیسک کتف من یا پاره شد و یا درحال پاره‌شدن است که برای مشخص شدن وضعیت از من MRI گرفت و حدس دکتر درست بود. بعد از مشخص شدن وضعیتم پزشک تشخیص داد که باید استراحت کنم و حتی این را به من گفت که اگر ورزشکار ملی نبودم باید بلافاصله عمل می‌کردم اما به دلیل اینکه ممکن است بعد از عمل جراحی مدت زیادی دور از میادین باشم به همین دلیل باید با فیزیوتراپی و لیزردرمانی کار خودم را جلو ببرم تا شاید بتوانم بدون عمل جراحی این مصدومیت را پشت سر بگذارم.»

وی ادامه داد: «من در این مورد با آقای اشکانی صحبت کردم و به همین دلیل ترجیح دادم که فعلا در اردوهای تیم ملی شرکت نکنم. 2 ماه است که از این آسیب دیدگی رنج می‌برم و در این مدت هم خیلی اذیت شدم. تمام تلاش من این است که خودم را به مسابقات انتخابی تیم ملی برسانم.»

عبدولی در خصوص صحبت‌هایی که در فضای مجازی بر علیه او صورت می‌گیرد و بعضی‌ها ادعا دارند که عبدولی خودش را به عمد به مصدومیت زد بیان کرد: «هر کس که ادعا دارد من خودم را به مصدومیت زدم خودش را به من معرفی کند و با هم پیش یک متخصص می‌رویم تا در مورد مصدومیت من نظر دهد. من سرباز این ملت هستم و تا جایی که توان داشته باشم برای تیم ملی تلاش می‌کنم. تنها کسی هم که در کشتی به حق خودم نرسیدم و از خانواده‌ام و زندگی‌ام زدم تا بتوانم در تیم ملی فعالیت کنم و هیچ منتی هم نمی‌گذارم و وظیفه من بود که در برای تیم ملی خودم زحمت بکشم.»

وی افزود: «من 28 سال سن دارم و دیگر مثل جوان تازه وارد نیستم که بخواهم هر روز وزن کم کنم و از وزنی به وزن دیگر بروم. خوشبختانه در تیم ملی فرایند قانونی اجرا می‌شود و من هم در مسابقات انتخابی شرکت می‌کنم، اگر پیروز شدم در خدمت تیم ملی هستم و اگر شکست خوردم به خانه‌ام برمی گردم. یک کشتی‌گیر سال‌ها زحمت می‌کشد اما چون استعداد ندارد به آمادگی کامل نمی‌رسد و بعضی از کشتی‌گیران به دلیل استعدادی که دارند با دو ماه تمرین کردن به آمادگی کامل می‌رسند و شاید در همان تمرین دو ماهه از کسی که سال‌های تمرین کند آماده‌تر باشد. همه چیز در مسابقات انتخابی مشخص خواهد شد و من هم قطعا خودم را به این مسابقات خواهم رساند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک باورنکردنی؛ خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟

دیوید تیلور به عنوان گزینه اول هدایت تیم کشتی اوکلاهاما در نظر گرفته شده است که این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی این کشتی گیر پرافتخار باشد که چندین طلای جهانی و المپیک را به دست آورده است.

به گزارش سایت Flo Wrestling، مدیران تیم کشتی ایالت اوکلاهاما و دیوید تیلور از اواخر هفته گذشته در مورد مربیگری دیوید تیلور در این تیم با هم در ارتباط بودند و مذاکراتشان را شروع کردند.

این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی دیویدی تیلور باشد که اکنون روی به مربیگری آورده است.

با توجه به عدم تجربه تیلور در مربیگری، جذب تیلور با استاندارد‌ها در این ایالت همخوانی نخواهد داشت، ولی نباید فراموش کرد که این کشتی گیر سال‌ها کنار کائل ساندرسون (قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن و مربی تیم ملی آمریکا) بوده و ممکن است توانایی انجام این کار را داشته باشد.

تیلور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. او همچنین سه بار قهرمان جهان شده است و مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۲۱ را کسب کرده است.

تیلور تابستان امسال برای رفتن به بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ رقابت داشت، اما در مسابقات انتخابی المپیک شکست خورد. او دو کشتی را به آرون بروکس باخت تا از رسیدن به المپیک پاریس بازبماند.

به گزارش ایسنا، با توجه به بالا رفتن سن دیوید تیلور رقیب سنتی حسن یزدانی، به نظر باید او را از این به بعد در کنار تشک کشتی ببینیم و هدایت تیم کشتی اوکلاهاما می‌تواند اولین حضور تیلور در کسوت مربیگری باشد.

دیگر خبرها

  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • شوک باورنکردنی؛ خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • عکس| دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد