Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گنبدکاووس - ايرنا - هفته بيست و هشتم مسابقات اسبدواني کورس پاييز و زمستان گنبدکاووس عصر روز جمعه در مجموعه سوارکاري اين شهرستان و با حضور مشتاقان اين ورزش اصيل منطقه برگزار شد.

به گزارش ايرنا، اين هفته از مسابقات در شش دور مختلف و در مسافت هاي 1000، 1200 و 1600 برگزار شد و در کورس نخست اسب بوران کلهر مقام قهرماني را در بين اسب هاي ترکمن دو ساله مبتدي و نبرده از آن خود کرد و در پي او اسب هاي لوتو سياهپوش و اطلس سروش به ترتيب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دور دوم مخصوص اسب هاي دوخون دو ساله 8 تا 12 امتياز بود که در آن اسب ريحان گل اول شد، اسب ماه مرال به مقام دومي رسيد و اسب سامين به عنوان سوم اين دور بسنده کرد.
در کورس سوم رقابت اسب هاي دوخون سه تا چهار ساله 16 تا 22 امتياز برگزار شد و اسب تاتيانا مقام قهرماني را از آن خود کرد و اسب هاي مانلي و آي داز به ترتيب دوم و سوم شدند.
در رقابت اسب هاي دوخون دو ساله 2 تا 4 امتياز در کورس چهارم، اسب آژدار به عنوان نخست دست يافت، مقام دوم اين کورس به اسب ويودنس رسيد و اسب يوهان بليک در رده سوم جاي گرفت.
مشتاقان ورزش سوارکاري در کورس پنجم هفته بيست و هشتم مسابقات اسبدواني گنبدکاووس شاهد رقابت اسب هاي دوخون سه و چهار ساله 38 تا 48 امتياز بودند که در انتها اسب آکام زودتر از سايرين از خط پايان گذشت و اسب هاي بابوي و کوانتوم به عناوين دوم و سوم دست يافتند.
آخرين کورس اين هفته از مسابقات اسبدواني گنبدکاووس، مخصوص اسب هاي دوخون سه و چهار ساله هنديکاپ بود که مقام قهرماني آن به اسب ويمتو رسيد ، اسب کومانچي دوم شد و اسب عالم ناب به مقام سومي اين کورس بسنده کرد.
در پايان اين مسابقات مبلغ 848 ميليون و 750 هزار ريال به عنوان جايزه به صاحبان اسب هاي برنده تعلق گرفت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شيري
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان