Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات تکواندوی استان در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما، گفت: تیم نجف آباد (الف)، شهدای رهنان و نجف آباد (ب) به ترتیب در مقام های اول تا سوم این مسابقات قرار گرفتند.

مسابقات تکواندو قهرمانی بانوان استان با حضور470 شرکت کننده و به مدت 7 هفته در اصفهان برگزار شد.
نادر رستم شیرازی با بیان اینکه بانوان در قالب 35 تیم از سراسر استان حضور داشتند، افزود: این ورزشکاران در پنج رده شکوفه ها، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزگسال و در دو رشته هان مادانگ و پومسه به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی نفرات برتر که پس از جمع بندی اعلام می شود، به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد

مسابقات والیبال دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه استان کرمان از ۲۶ تا ۲۹ فروردین ماه به مدت چهار روز در کرمان برگزار شد و تیم دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های رفسنجان و بم به ترتیب دوم و سوم شدند.

 محسن منوچهری نژاد معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات با اشاره به شرکت بیش از ۴۵۰ هزار دانش آموز کرمانی در مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای استان گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزی زیرساخت اصلی ورزش قهرمانی و شناخت استعداد‌های بالقوه ورزشی است.

وی با اشاره به کسب بیش از ۱۲۰ مقام قهرمانی از سوی دانش آموزان استان در مسابقات کشوری افزود: ۷ دانش آموز کرمانی نیز به تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران دعوت شده اند.

منوچهری نژاد با اشاره به ساخت و تجهیز فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای استان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در استان از تکمیل روند ساخت ۷ استخر شنای دانش آموزی در شهرستان‌های قلعه گنج، عنبر آباد، زرند، ریگان، نرماشیر، انار و کوهبنان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • مسیر آسیا از قزوین می‌گذرد
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان