Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جلسه کارگروه محرومیت زدایی بشارت ذلقی الیگودرز با حضور سردار علیشاهی جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان و مسئولان شهرستان در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان گفت: پیشرفت و آبادانی پنج دهستان در لرستان در اولویت کاری قرار گاه سپاه قرار دارد که ذلقی شرقی در الیگودرز از جمله این دهستان‌ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار علیشاهی گفت: ۲۸ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی ازبخش‌های محروم شهرستان الیگودرز درنظرگرفته شده است.

احسان جهانیان فرماندار الیگودرز در ابتدای جلسه گفت:: اولویت اول برای همه دستگاه‌ها کار در حوزه فرهنگی است.

وی با اشاره به اهمیت سازندگی در روستا‌ها گفت: آمادگی کامل جهت ابلاغ وظایف شورای اداری در این حوزه را داریم.

جهانیان ضمن اظهارداشت: از تلاش مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان در حوزه خدمات رسانی به مناطق محروم در استان و شهرستان الیگودرز قدردانی می‌نماییم چرا که خدمات رسانی به مناطق محروم طی سه مرحله کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت نتیجه بخش خواهد بود.

فرماندار در پایان ضمن اعلام آمادگی شهرستان جهت اجرای طرح در روستای ذلقی شرقی بر هماهنگی مسئولین شهرستان با شورای بخش و دهیاری بعنوان ظرفیت تاثیر گذار در هموار شدن مسیر توسعه تأکید داشت.

انتهای پیام/م

۲۸ میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی به الیگودرز اختصاص یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد

داریوش حسن نژاد در بازدید از سد حوضیان گفت: پروژه شبکه انتقال آب حوضیان با هدف توسعه و تامین آب ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی دیم منطقه با سیستم آبیاری بارانی در دست اجراست.

وی اظهار داشت: طول اصلی خط انتقال این پروژه ۱۱ کیلومتر است و برای آن در مصارف کشاورزی ۱۳.۷ میلیون متر مکعب و جهت مصارف صنعت، ۲میلیون متر مکعب آب تخصیص در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه گفت: یکی از مهمترین وظایف شرکت آب منطقه‌ای لرستان، مطالعه، طراحی و اجرای پروژه‌های مختلف تامین آب شامل سدها، شبکه‌های آبیاری و زهکشی و انتقال آب، ساخت ایستگاه‌های پمپاژ و کانال‌های آبرسانی مطابق سیاست‌ها و برنامه‌ها و دستورالعمل‌های مصوب وزارت نیرو است.

سد حوضیان که در یک کیلومتری شهرستان الیگودرز و بر روی رودخانه‌ای به همین نام قرار دارد با طول تاج ۵۳۳ متر، عرض تاج ۱۰ متر و ارتفاع ۷۳ متر از نوع خاکی سنگ ریزه‌ای با هسته رسی است و بهره‌برداری رسمی از آن اردیبهشت ۱۳۹۵ آغاز شد که تکمیل شبکه آن از مصوبات سفر آذرماه ۱۴۰۰ آیت الله رییسی به لرستان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها