Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهلی نو - تهران - رئیس جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با خبرنگاران در فرودگاه دهلی نو گفت که گسترش و تعمیق روابط ایران و هند به عنوان دو کشور مهم آسیا می تواند نه تنها به نفع دو ملت بلکه به نفع ثبات و امنیت منطقه باشد.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی جمعه شب اظهارداشت: در حیدرآباد دیدارهای خوبی با مردم مسلمان و همچنین با علماو فرهیختگان و ایرانیان مقیم هند انجام شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سفر رسمی در حقیقت در دو بخش فرهنگی و سیاسی و اقتصادی است که بخش فرهنگی آن در حیدرآباد انجام گرفت .
رییس جمهور افزود: در حیدرآباد آثار تمدنی بسیاری وجود دارد که نشان می دهد چطور تمدن های ایران و هند به یکدیگر پیوند خورده است.
دکتر روحانی اظهارداشت: در دهلی نو مذاکرات مهمی با رییس جمهور و نخست وزیر هندوستان در حوزه های مختلف کشاورزی ، فناوری های نوین ، امور بانکی وحمل و نقل انجام خواهد گرفت و گام مهمی در توسعه روابط دو کشور برداشته خواهد شد.
رئیس جمهور افزود: ما همچنین با مقامهای هندوستانی درباره مسایل بین المللی و منطقه گفت وگو و رایزنی خواهیم کرد.
3404**انتشار: محسن اسماعیلی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونین وزیران امورخارجه و نمایندگان ویژه کشورهای بریکس در امورخاورمیانه به مسکو سفر کرده است، با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه و معاون وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.
 



در این دیدار طرفین در کنار تأکید بر ظرفیت‌های بریکس به عنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین بر گسترش روابط نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • ایران به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است
  • مناسبات دوجانبه و مهمی میان ایران و پاکستان وجود دارد
  • رئیسی: همکاری‌های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی ایران و سریلانکا برای بی اثر کردن دشمنی ها باید تقویت شود
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • گام بلند ایران و پاکستان برای ارتقای روابط دوجانبه
  • فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟