Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، علی یحیایی ضمن بیان اینکه در پی تماس چهار نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود در پی مفقود شدن در منطقه چاه جم طرود، نیروهای عملیاتی هلال احمر عازم منطقه شدند، ابراز داشت: این تیم دانشجویی برای انجام تحقیقات علمی روز جمعه عازم منطقه چاه جام حوالی طرود شاهرود شدند که دچار مشکل شده و از هلال احمر درخواست کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از برقراری ارتباط یک اکیپ شامل نیروی انتظامی، عوامل دانشگاه صنعتی و هلال احمر عازم محل شدند که تا ساعتی دیگر به گمشدگان ملحق خواهند شد.

معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان ابراز داشت: از مردم و هموطنان تقاضا داریم برای سفر به مناطق کویری حتما از راهنمای محلی استفاده کنند و قبل از سفر به مناطق کوهستانی، جنگلی و کویری حتما هلال احمر را از محل استقرار خود باخبر کنند تا در شرایط اضطراری امدادرسانی در کمترین ساعت ممکن انجام شود.

منبع: مهر

901

علی یحیایی دانشگاه صنعتی شاهرود مفقود امدادگران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سبزوار گفت: دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه (روستای ساروق) مفقود شده اند که تیم عملیاتی جمعیت هلال‌احمر سبزوار در حال جستجو برای پیدا کردن این کوهنوردان است.

ابوالفضل رفیعی افزود: بر اثر سیلاب و ورود گل و لای، محور روستایی ساروق داورزن مسدود شد که با تلاش بی وقفه نجاتگران هلال احمر، این مسیر بازگشایی و امداد رسانی به دو خودرو گرفتار در سیلاب، انجام شد.

وی گفت: سیل امروز همچنین یک پل در مسیر جاده روستایی بهانگر داورزن را تخریب و موجب انسداد این محور شد.




دیگر خبرها

  • امدادگران هلال احمر خواف به سرنشینان ۳۰ خودرو گرفتار سیلاب امدادرسانی کردند
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • امدادگران، پیرمرد دچار ایست قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه را نجات دادند
  • مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود
  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد