Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از آسوشيتدپرس  امير قطر تحريم اين کشور توسط چهار کشور عرب را تلاشي "بي حاصل" دانست که موجب شده است قطر قوي تر شود.
شيخ تميم بن حمد آل ثاني همچنين خواستار يک تلاش جديد براي امنيت منطقه اي در خاورميانه (غرب آسيا) شد.
وي روز جمعه در سخناني در کنفرانس امنيتي مونيخ گفت "سياست هاي ماجراجويانه کشورهاي مخالف قطر موجب تضعيف امنيت منطقه اي شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"
وي گفت "اکنون زمان يک امنيت منطقه اي گسترده تر در خاورميانه است. اکنون زماني است که همه کشورهاي منطقه از جمله ما گذشته را فراموش و بر اصول امنيتي و قوانين حاکميتي پايه توافق کنند."
وي گفت "کشورهاي منطقه بايد درمورد مبنايي براي همزيستي که پشتوانه اش سازوکار داوري الزام آور باشد توافق کنند."

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه اسرائیل به ۳۲ کشور جهان برای تحریم موشکی ایران!

به گزارش خبرآنلاین «یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه‌ اجتماعی ایکس از نامه به ۳۲ کشور جهان و درخواست از آن‌ها برای اعمال تحریم‌ علیه برنامه موشکی ایران و تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران ایران خبر داد.

درخواست کاتس در پی عملیات «وعده صادق» ایران علیه اراضی اشغالی در پاسخ به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی انجام شد.

به نقل از ایسنا ایران، شامگاه شنبه، این عملیات را علیه رژیم صهیونیستی و در پاسخ به اقدام متجاوزانه آن علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق اجرا کرده و این حمله را حق مشروع خود برای پاسخ به اقدامات متجاوزانه علیه منافع خود و در چارچوب منشور ۵۱ سازمان ملل دانسته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، قبل از ساعت ۳ بامداد یکشنبه، سیل پهپادهای شاهد ۱۳۶ و موشک‌های بالستیک ایران را به آسمان سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد که گنبد آهنین را درگیر کردند. بسیاری از موشک‌ها از این سپر دفاعی عبور کرده و به اهداف مورد نظر برخورد کردند. هدف موشک‌های سپاه، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی بود.

او در پیام خود در شبکه ایکست مدعی شد که در حال «رهبری حمله‌ای سیاسی» علیه ایران است.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد که تحریم برنامه موشکی ایران و تلاش برای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران به «محدودکردن و تضعیف ایران» کمک می‌کند و ایران باید «پیش از آن که کار از کار بگذرد، متوقف شود.»

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895881

دیگر خبرها

  • انتقاد عباس عبدی از احضار برخی فعالان رسانه ای به دادگاه: نتیجه‌اش همین می‌شود که مهم‌ترین رسانه رسمی کشور از خود اعتبارزدایی کرده/ فعال رسانه‌ای را احضار کردند که در دفاع از مقابله با اسراییل بیش از بقیه می‌نویسد/ این موجب می‌شود اعتبار نوشته‌های مستقل د
  • نامه اسرائیل به ۳۲ کشور جهان برای تحریم موشکی ایران!
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه عمان
  • گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان
  • اتحادیه اروپا نقض تحریم توسط کشورهای عضو را جرم‌انگاری کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه : روابط ما با اردن دوستانه است/ کشورهای منطقه « تنبیه متجاوز » را حمایت کنند
  • حمله به مواضع اسرائیل ایجاد صلح و امنیت در کشورهای منطقه است
  • عمان خواستار خویشتن‌داری کشورهای منطقه شد
  • هرگونه ماجراجویی جدید با پاسخ سنگین‌تر مواجه خواهد شد
  • ایران و وعده صادق تنبیه رژیم صهیونیستی