Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-20@02:33:22 GMT

گوگل تبلیغات مزاحم را حذف می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۳۳۵۹۲

گوگل تبلیغات مزاحم را حذف می‌کند

ارتباطات > ارتباطات و فناوری - همشهری آنلاین:
گوگل از ۱۶ فوریه، تبلیغات مزاحمی که ناگهانی روی صفحه اینترنتی کاربر ظاهر می‌شود را حذف می‌کند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، از16  فوريه، گوگل‌کروم مجهز به یک افزونه مسدود کننده تبلیغات می‌شود که اجازه نمی‌دهد تبلیغات آزاردهنده ناگهان روی صفحه کاربر باز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوگل تبلیغات مزاحم را از 16 فوريه( 27 بهمن) حذف می‌کند. این مسدود کننده تبلیغات برای نسخه‌های موبایل و دسکتاپ گوگل‌کروم عرضه می‌شود.

این افزونه برخی از انواع مزاحم تبلیغات آزاردهنده را حذف می‌کند، مانند Pop-up (تبلیغاتی که ناگهانی روی صفحه ظاهر می شوند)، ویدئوهایی که خودکار نمایش داده می‌شوند، تبلیغات کارتونی متحرک و تبلیغاتی که تمام صفحه را اشغال می‌کنند و تا پایان شمارش معکوس همچنان باقی می‌مانند.

این بخشی از برنامه گوگل برای تسهیل جستجو در اینترنت است.

در همین زمینه: فناوری ADSL رو به انقراض است بریتانیا | اینترنت پهن باند برای خانه‌ها و کسب‌وکارها تا ۲۰۲۰ هشدار وینتون سرف پدر وب نسبت به حذف بی‌طرفی شبکه‌ای «مصرف منصفانه» اینترنت در کشورهای دیگر چقدر است؟ ویروسی با حقه ۲گیگابایت اینترنت ذخیره پسورد در مرورگرها؛ آری یا خیر؟

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل کارمندان بیشتری را اخراج می کند

گوگل با اعلام اخراج کارمندان بیشتر، در بعضی از تیم‌های خود، تغییراتی داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دو کارمند فعلی گوگل گفتند: چندین تیم در واحد فاینانس و املاک گوگل، شامل این تغییرات شدند. یکی از این افراد گفت: این تیم‌ها شامل خزانه داری گوگل، سرویس بیزنس و فعالیت‌های درآمد نقدی هستند.

هنوز تعداد کارمندان اخراجی معلوم نیست و مشخص نیست که آیا بخشهای دیگر گوگل هم هدف این تغییرات قرار گرفته اند یا خیر. یک کارمند گوگل گفت: این تغییرات در مقیاس کاملاً گسترده هستند و بعضی از موقعیت‌های شغلی، به خارج از کشور منتقل شده اند.

به گفته یک منبع آگاه، روث پورات، مدیر امور مالی گوگل، با ارسال ایمیلی به کارکنان، اعلام کرده است گوگل در راستای این تغییرات، قطب‌های رشد در مکان‌هایی مانند بانگالور، مکزیکو سیتی و دوبلین خواهد ساخت.

یک سخنگوی گوگل این تغییرات را تائید کرد اما حاضر نشد درباره تعداد کارمندانی که اخراج می‌شوند، توضیح دهد. مقامات گوگل گفتند درصد کوچکی از مشاغل به دفاتر دیگر در آمریکا و خارج از این کشور جابه جا می‌شوند که در آنجا، گوگل سرمایه گذاری بیشتری انجام می‌دهد و شامل هند، دوبلین و آتلانتا است.

گفته شده است که کارمندان اخراج شده می‌توانند برای موقعیت‌های شغلی موجود در داخل گوگل، درخواست دهند. این شرکت در طول سال ۲۰۲۳ و امسال، سرگرم اخراج کارکنان و سازماندهی مجدد بوده تا هزینه‌ها را کاهش دهد و در حوزه‌های مهمی مانند هوش مصنوعی، سریع‌تر حرکت کند.

منبع: ایسنا

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، در ژانویه به کارمندان این شرکت هشدار داد اخراج‌ها ممکن است در طول سال ادامه پیدا کند با این حال، شامل هر تیمی نمی‌شود.

کد خبر 745672

دیگر خبرها

  • معرفی ۵ سرویس پولساز گوگل و نحوه استفاده از آنها
  • همشهری جمعه
  • (ویدئو) وعده تازه وزیر ارتباطات درباره افزایش سرعت اینترنت
  • موج جدید اخراج‌ها در گوگل
  • گوگل کارمندان بیشتری را اخراج می کند
  • صفحه اول روزنامه های 30 فروردین1403
  • (ویدئو) اعتراض کارکنان گوگل به حمایت این شرکت از اسرائیل
  • اعتراض کارکنان گوگل به حمایت این شرکت از اسرائیل + فیلم
  • ببینید | حمله به گوگل
  • افزایش بی سابقه سرعت اینترنت تا پایان سال