Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی پاریسن ژرمن باور دارد این تیم هنوز می تواند رئال مادرید را از لیگ قهرمانان حذف کند. 

به گزارش وبسایت نود، اونای امری در نشست خبری امروز خودش ضمن انتقاد دوباره از عملکرد داور بازی تیمش با رئال مادرید عنوان کرده به صعود تیمش باوجود شکست ۳-۱ در بازی رفت باور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امری به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

من در بازی مقابل رئال مادرید اشتباه کردم؟ تیم خوب بازی کرد و از این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد. ما این نتیجه را نمی خواستیم اما چنین نمایشی را از سوی تیم می خواستیم. مطمئنم که می توانیم صعود کنیم. اگر کمی در جلوی دروازه حریف با دقت تر باشیم می توانیم صعود کنیم. من مسئولیت نتیجه تیم را قبول می کنم اما کنترل بازی در دستان ما بود و از این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد. هنوز بازی برگشت باقی مانده است. 

من بازی لیون با ویارئال در لیگ اروپا را تماشا کردم و داوری عادلانه بود. دوست داشتم در بازی ما هم شاهد چنین داوری بودیم. یه طور مثال پیش از پنالتی رئال باید آفساید اعلام می شد. 

۲۰۳۱

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست

تنیسور روسی شماره ۸ جهان درباره صعودش به فینال مسترز مادرید صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره روبلف درباره صعود به فینال مسابقات خاکی مسترز مادرید (اسپانیا) گفت: صعودم به فینال پاداش شکست‌های اخیرم است. اکنون در فینال مسترز هستم و از این بابت بسیار خوشحالم.

آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است

این تنیسور روسی و شماره 8 جهان درباره رویارویی با فلیکس اوگر کانادایی در فینال مسترز مادرید اظهار داشت: می‌گویند چون حریفم در میان 30 نفر برتر جهان نیست، برنده بازی خواهم شد. من این‌گونه به آن نگاه نمی‌کنم. می‌دانم که فلیکس زمانی میان 10 نفر برتر جهان قرار داشت. سال گذشته او مدتی بازی نکرد، به همین دلیل موقعیت‌های خود را در رده‌بندی از دست داد. اکنون او بهتر و بهتر بازی می‌کند. بنابراین من هرگز به رتبه‌بندی نگاه نمی‌کنم.

آندره روبلف و فلیکس اوگر فردا در فینال مسترز مادرید 2024 به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • ۱۰ گل برتر رئال مادرید در فصل ۲۰۲۳/۲۴ (فیلم)
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم