Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-03-19@09:40:03 GMT

جدیدترین مدل های ست لباس مادر و دختر

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۳۵۲۰۵

جدیدترین مدل های ست لباس مادر و دختر

جدیدترین مدل های ست لباس مادر و دختر

 

مادران خوش ذوق و خوش سلیقه همیشه دنبال زیباتر نشان دادن خود و دخترانشان هستند. یکی از کارهای خلاقانه این بانوان ست کردن لباس با دخترانشان است. ایده جالبی که باعث میشود در یک مجلس بدرخشید و نگاهها را به خود خیره کنید.

 

حتما شما هم وقتي در مهماني چشم تان به لباس ست يک مادر و دختر مي افتد سر ذوق مي آييد و حسابي توجه تان را جلب ميکند, براي ست پوشيدن فقط بايد خلاقيت و سليقه به خرج دهيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اگر شما هم به فکر ست کردن لباس با دخترتان افتاده ايد و دنبال مدل لباس هاي مد روز هستيد يا براي عکس آتليه اي با دخترتان ايده هاي جديد و جالب ميخواهيد از اين مدل ها که در ادامه این مطلب از ایران ناز برایتان گردآوری کرده ایم ديدن کنيد و ايده بگيريد.

 

 

ست لباس مادر و دختر

 

 

ست لباس مادر و دختر شيک

 

 

ست لباس مادر و دختر

 

 

ست لباس مادر و دختر مجلسي

 

 

ست لباس مادر و دختر

 

 

مدل ست لباس مادر و دختري

 

 

ست لباس مادر و دختر 2018

 

 

ست لباس مادر و دختربچه

 

 

ست لباس مجلسي مادر و دختر

 

 

ست لباس مادر و دختر 97

 

 

شيکترين مدل لباس زنانه و دخترانه

 

 

ست لباس مادر و دختر براي مهماني

 

 

جديدترين ست لباس

 

 

ست لباس مادر و دختر مد روز

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به انگیزه برگزاری فستیوال کوچه

به گزارش جام جم - حدود دو سال بیش از طرف دبیر برگزاری شب شعر کوچه مسعود عرب زاده دعوت شدم آن مراسم دومین شب شعر عاشورایی « *کوچه*» که با همکاری کانون محصولات فرهنگی و هنری آستان قدس رضوی و همکاری انتشارات قلمداران جنوب برگزار شده بود . آن مراسم با صفا دور از هر تجمل با حضور اندیشمندان و شاعران در کمال سادگی ، صمیمیت در راستای گسترش فرهنگ عاشورایی برگزار گردید، شور و شوق جوانان و مردم فهیم بوشهر در آن برنامه دیدنی بود،و همه مشتاقانه اهمیت این ایده را تحسین گفتند .

در آن برنامه دبیر برگزاری آقای مسعود عرب زاده عنوان نمود که این ایده در سال ۹۴ جز ایده های اجرایی ایشان بوده و رشته های مختلف در بر داشت که همان سال به رشته تحریر در آمده است لیکن اخیرا در فضای مجازی و رسانه های محلی تیری بنام «فستیوال کوچه » توجه اینجانب جلب کرد با همه احترامی که به برگزاری این مراسم و موسیقی محلی خود دارم لذا برخورد واجب دانستم تا نکاتی را متذکر شوم .

کاش برای بهتر برگزاری و رعایت حریم ها و ارزش و قداست این هنر زیبا ،مسئولیت برگزاری این نوع مراسم را به آقای مسعود عرب زاده سپرده می شد که اولا ایده این نوع مراسمات از آن او و حق ایشان بود ،،، دوم اینکه در این مورد و برگزاری چنین مراسماتی ایشان صاحب نظر و دارای مهارت و تجربه است پوشش های خبری و مستندات گواه بر این مدعاست.

دیگر سخن اینکه در هنر هیچگاه نباید به دنبال مسائل ظاهر همچون ثروت و ستاره شدن و معروفیت گام نهاد چرا که قداست هنر جریحه دار می شود ، هنر در جایگاه خود بارزترین تجلی گاه ، معنویت و هویت متعالی انسان است بنابراین برگزاری این نوع مراسمات باید به صاحبان سپرده شود.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه تصاویر و اسناد «مهمانی خدا به میزبانی امام رضا (ع)»
  • خدا شاهد است
  • دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد
  • مجروح شدن مادر و دختر در درگیری مسلحانه
  • به انگیزه برگزاری فستیوال کوچه
  • جدال الناز شاکردوست و پژمان جمشیدی بر سر جنازه یک دختر
  • مادر و دختر لامردی در درگیری مسلحانه در فارس مجروح شدند
  • مهمانی رمضانی رئیسی برای اهالی فرهنگ و هنرمندان + عکس و فیلم
  • مادر و دختر در درگیری مسلحانه مجروح شدند
  • ببینید | جمع هنرمندان در مهمانی رئیسی جمع است