Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ورمرزیار پیشکسوت تیم استقلال درباره ماجرای حسین توکلی، بازیکن جوان این تیم گفته می‌شود با جعل مدارک برای تیم جوانان فوتبال استقلال به میدان رفته است توضیح داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صادق ورمزیار پیشکسوت تیم استقلال در مورد ماجرای حسین توکلی اظهار کرد:

من از هجمه ایجاد شده برای این بازیکن واقعا تعجب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حکم کمیته‌ انضباطی، توکلی سه ماه محروم شده اما باشگاه استقلال به دلیل مطلع نبودن از ماجرا دچار محرومیت نشده است. حسین توکلی فصل گذشته از صبای قم به استقلال آمد و ما شناسنامه او، پدر و مادرش و مسائل مربوط را بررسی کردیم. نام او حسین توکلی بود و برای ما به میدان رفت. بعدها فهمیدیم که در گذشته با اسمی دیگر بازی می‌کرده است.

صادق ورمزیار ادامه‌ داد:

من خیلی تعجب می کنم که چرا در موارد مشابه این سر و صداها ایجاد نمی‌شود و الان که حکم برائت ما صادر شده چرا کسی چیزی نمی‌گوید؟ شروع ماجرا هم از برنامه نود بود. آقای فردوسی‌پور! تعلقات رنگی شما معلوم است. چرا وقتی بازیکن تیم راه‌آهن دو، سه هفته‌ پیش مورد مشابهی برایش پیش آمد و محروم شد و باشگاه راه آهن به دلیل عدم اطلاع از این مساله تبرئه شد، چیزی نگفتید ولی الان این مساله را این قدر بزرگ می‌کنید؟ باشگاه فوتبال استقلال کار غیر قانونی انجام نداده است چون وقتی این بازیکن به استقلال آمد مدارک لازم را داشت و از طرفی برخی از تیم‌ها به حضور او در صبا اعتراضاتی داشتند که این اعتراضات را استیناف رد کرده بود. از وقتی هم که مسائل جدید آغاز شد ما اجازه بازی کردن به توکلی نداده‌ایم و بدون او در نیم فصل دوم در رده نخست لیگ جوانان قرار گرفتیم.

پیشکسوت تیم استقلال در پایان و درباره مصاف استقلال مقابل الهلال عربستان، گفت‌:

فکر می‌کنم استقلال در حال‌ حاضر شرایط خوبی دارد و اگر دقت بازیکنان در خط دفاعی این تیم بالا برود، می‌توانند با دست پر از مقابل الهلال بگذارند. جپارف از آمادگی خوبی برخوردار است و این مساله به استقلال کمک زیادی خواهد کرد. بدون شک الهلال تیم بسیار قدرتمندی است ولی استقلال توانایی امتیاز گرفتن از این تیم را دارد چرا که شرایط روحی بازیکنان استقلال بسیار خوب است و من به آینده این تیم امیدوارم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین عبدی: چند ماه را از دست دادیم اما شبانه‌روز کار می‌کنیم

حسین عبدی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال نوجوانان که کاندیدای عنوان بهترین مربی سال ورزش ایران بود، در مورد سپرده شدن هدایت تیم ملی جوانان به خود گفت: چند ماه زمان را از دست دادیم اما شبانه‌روز کار می کنیم تا نسل خوبی به فوتبال ایران معرفی کنیم.

دریافت 16 MB

     

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • حسین عبدی: چند ماه را از دست دادیم اما شبانه‌روز کار می‌کنیم
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • مساله حق پخش باشگاه های استقلال و پرسپولیس حل شد؟
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری