Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > همدان - نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در استان همدان گفت: پیکر این شهید والامقام و مفقودالاثر پس از 29 سال گمنامی شناسایی و در اختیار خانواده و ملت شهید پرور ایران قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ بهرام دوست پرست، نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در استان، در جمع خبرنگاران گفت: پیکر مطهر این شهید نیروی انتظامی چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص و شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این شهید معزز از شهدای مفقودالجسد ناجا استان همدان است که در 21تیرماه سال 67 در منطقه زبیدات عراق دلاورانه جنگید و ردای سرخ شهادت را بر تن کرد.

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین استان اظهار داشت: خبر بازگشت و شناسایی پیکر مطهر این شهید صبح جمعه با حضور نماینده امور ایثارگران ناجا و جمعی از مسئولان وفرماندهان ناجا به خانواده وی اطلاع داده شد.

وی گفت: باتوجه به اینکه هم اکنون خانواده این شهید بزرگوار درتهران سکونت دارند، باید مشخص شود که ایشان درخواست خاکسپاری شهید را در تهران یا همدان دارند.

دوست پرست افزود: جرئیات مراسم تشییع متعاقبا ازسوی ناجا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

46

 

کلید واژه‌ها : استان همدان - شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی - دفاع مقدس (جنگ تحمیلی) -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است

حجت‌الاسلام "محمد موحدی آزاد" در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: با شناسایی افراد مستعد و تشکیل بانک اطلاعاتی از افراد جوان، مستعد و دارای قابلیت، رویکرد استفاده از نیروهای جوان، فاضل و انقلابی در سطح مدیریت در قوه قضاییه دنبال می‌شود.

وی با اشاره به ابلاغ سند جدید تحول قوه قضائیه ادامه داد: هوشمندسازی و تسهیل ارائه خدمات، جلب رضایتمندی مردم و ایجاد زمینه‌هایی برای افزایش مشارکت مردم در امور مرتبط با دستگاه قضایی از طریق تقویت نهادهای سازشی از تاکیدات سند تحول قوه قضائیه است.

همچنین آیت‌الله "محمدرضا ناصری" نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: شناسایی و تشکیل بانک نخبگان برای استفاده در پست‌های مدیریتی کشور اقدام مهم و ضرورت اجتناب ناپذیر است و شناسایی نخبگان و جوانان متعهد یک الگوی کامل‌ مدیریتی بود که در ابتدای انقلاب توسط شهید بهشتی انجام می‌شد.

همچنین موحدی آزاد به صورت سرزده از مجتمع قضایی شهید صدوقی (ره) بازدید، در این برنامه با حضور در شعب با تعدای از قضات، کارکنان و مراجعان دیدار و گفت و گو کرد و سپس به بررسی تعدادی از پرونده‌های تشکیل‌ شده پرداخت.

وی همچنین در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید دادگستری استان یزد افزود: آزادی از شعارهای اصلی انقلاب ماست و بخش های مختلف دارد که قابل تفسیر و تعبیر است البته در اصل ۱۵۶ قانون اساسی از وظایف قوه قضائیه تامین آزادی‌های مشروع است.

دادستان کل کشور ادامه داد: اخیرا لایحه حقوق عامه تکمیل و به معاون حقوقی قوه قضاییه داده شده که باید پیگیری شود تا دادستان ها بدانند تکلیف قانونی چیست و حقوق عامه کاملا مشخص باشد؛ آزادی های مشروع از مطالبات رهبر معظم انقلاب است.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود!+عکس