Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق پور، مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج  در پاسخ به این سوال که نحوه کمک بسیج مهندسین به واحدهای صنعتی و تقویت اشتغال جوانان چگونه است؟ تصریح کرد: بسیج مهندسین صنعتی سعی کرد با ورود به حوزه اشتغال برای جوانان فعالیت های خود را از سر بگیرد در همین راستا این مجموعه بسیاری از همایش ها و کنفرانس های مرتبط با زمینه سازی و بستر سازی خود اشتغالی  و کار آفرینی در منطقه را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: بر همین اساس بسیاری از اساتید و کارشناسان خبره در زمینه کارآفرینی و اشتغال زایی دعوت شدند تا بسیجیان صنعتگر از نزدیک با آنها آشنا شده و با روش ها و متدهای  آنها آشنا شوند.گفتنی است این کارگاه‌ها در دو قالب کنفرانسی و تخصصی  نیز برگزار شده است، گاهی در کارگاه های تخصصی به عنوان مثال تعدادی از دانشجویان  رشته مهندسی برق را جمع کرده و با دعوت از یک استاد و کارشناس کارافرینی درخواست کردیم که در حوزه ی کارآفرینی برای مهندسی برق ایده های خود را مطرح کنند.همچنین در جمع های عمومی با مشارکت ۲۰ تا ۳۰ نفر از بسیجیان صنعتگر؛ کلاس ها و کارگاه های عمومی با حضور یکی از اساتید کارآفرینی برگزار شد تا این جوانان ضمن تحت آموزش قرار گرفتن بتوانند به خود اشتغالی برساند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مسابقات استانی پرس سینه با لوازم و بدون لوازم با حضور ۱۱۰ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی درسالن ورزشی شهید کاظمی سقز برگزار شد.

اصلانی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: نفرات برتر به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت در شهر مهاباد برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بوده برگزار شد.

در پایان در رده نوجوانان و جوانان تیم و بزرگسالن تیم بانه بر سکوی نخست ایستاد و در رده پیشکسوتان نیز سنندج قهرمان شد.

 

دیگر خبرها

  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • کارگاه اموزشی هنرمند ایرانی در قزاقستان
  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی
  • جوانان در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق