Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@03:41:42 GMT

تکریم از شهدا به عمل است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۳۵۴۶۸

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی، امام جمعه ریگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته از برگزاری یادواره شهدای این شهرستان در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد و گفت: تکریم از شهدا به عمل است که همه دست به دست هم دهیم و یادواره باشکوهی در شان شهدای گرانقدر در شهرستان برگزار شود.
وی از حضور تماشایی مردم شهرستان ریگان در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد و افزود: راهپیمایی 22 بهمن یک پیام برای دشمن مخابره کرد که مردم به اصل نظام و انقلاب معترض نیستند، بلکه بی‌عدالتی‌ها، تبعیض‌ها و ناکارآمدی برخی از مسؤولان معترض هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام رنجبرماهانی بیان کرد: دولتمردان آمریکایی خائن‌ترین دولت‌ها هستند از یک طرف می‌گویند ایران را در برجام راستی‌آزمایی کنیم و از طرفی خواستار آزادی فوری دشمنان ملت ایران و فتنه‌گران سال 88 هستند.
امام جمعه ریگان تصریح کرد: فتنه‌گری که لجاجت بر عدم عذرخواهی دارد و طلبکار نظام است، قابل بخشش نیست و ملت ایران این فتنه‌گر را نخواهند بخشید.
وی گفت: عده‌ای نظام جمهوری اسلامی را متهم به قتل یک جاسوس کردند و این در حالی است که فیلم خودکشی این شخص موجود است، این شخص علاوه بر جایگاه علمی، جاسوس دو تابعیتی ایرانی کاندایی را داشته است.
وی عنوان کرد: جای تأسف دارد که برخی از گروه‌های سیاسی داخل کشور خودکشی این جاسوس دو تابعیتی را فرد علمی و پژوهشگر تلقی می‌کنند، تا کی باید این دو تابعیت‌ها در کشور ما مدیریت اجرایی کشور را به دست بگیرند.
امام جمعه ریگان اظهار کرد: برخی از نمایندگان مجلس لیست 100 نفره از این افراد دو تابعیت‌ها در بدنه مدیریتی کشور خبر می‌دهند، این افراد اسرار نظام و اطلاعات محرمانه نظام را به دشمن می‌دهند.
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی تأکید کرد: دولت باید تدبیری بیاندیشد و لیست مدیران دو تابعیتی را به قوه قضائیه جهت رصد در برنامه‌هایشان تحویل دهند.
منبع: ستاد اقامه نماز جمعه استان کرمان
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لمس ثانیه های یك تولد/ روز جهانی تکریم ماما

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،هـدف از روز جهانـی ماما، بزرگداشت مامایی و افزایش آگاهی و تبادل اطلاعات در راستای سلامتی مادر و نوزاد و اهمیت کار مامایی است.
قوامی از کارشناسان مامایی میگوید: بهداشت باروری، مشاوره، آموزش ، آگاهی در دوران بلوغ، ازدواج و بارداری ازجمله خدمات ماماهاست .
در حال حاضر به ازاء هر هزار و 500 نفردر استان یک ماما وجود دارد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • لمس ثانیه های یك تولد/ روز جهانی تکریم ماما
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • حاج صادق آهنگران افشا کرد: جاسوس‌ها در هیئت‌ها نفوذ کرده‌اند
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • تکریم فعالان قرآنی فراجا