Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@05:56:27 GMT

دستگیری دو باند مسلح خانوادگی سارقان خودرو

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۳۵۷۹۳

دو باند مسلح خانوادگی سارقان خودرو توسط پلیس شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ رضا بستو رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: ساعت ۳ بامداد دیروز عوامل گشت ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر حین گشت‌زنی‌های شبانه خود در شهرک دریا به دو خودروی پراید سفید و مشکی رنگ مشکوک شدند که در جنب بلوار پارک شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از این سریعا ماموران اقدام به بررسی موضوع کردند که مشخص شد ۹ نفر داخل دو پراید حضور دارند.

بررسی بیشتر ماموران مشخص کرد داخل دو پراید ۵ نفر خردسال و نوجوان با سنین متفاوت و ۲ زن و ۲ راننده مرد حضور دارند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: پس از اینکه ماموران از سرنشینان این دو پراید موضوع را پرسش کردند آنها مدعی شدند ماشین‌ها بنزین تمام کرده و فرد دیگری که تا پیش از رسیدن پلیس در ماشین حضور داشته است برای آوردن بنزین محل را ترک کرده است.

سرهنگ بستو گفت: این تمامی‌ماجرا نبود و پس ازاین ماموران با استفاده از سیستم استعلام، اطلاعات خودروها را بررسی کردند مشخص شد هر دو خودرو طی دو روز گذشته ثبت سامانه سرقتی شده است و صاحبان آن در مراجع انتظامی‌سرقت خودروی خود را به ثبت رسانده اند.

وی افزود: بازرسی دقیق در محل از خودروها به عمل آمد که یک کلت کمری با هفت عدد فشنگ و دو عدد خشاب، سلاح‌های سرد ، ۲۰ عدد کلید‌های مختلف منزل و مدارک جعلی کشف شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در ادامه گفت: ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در تحقیقات خود از فرد دیگری که تا پیش از رسیدن پلیس در ماشین حضور داشت سوال کردند و مشخص شد که او نیز برای کشیدن بنزین از خودروهای داخل خیابان محل را ترک کرده بود که با دیدن اوضاع از محل متواری می‌شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۵۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماٌموران انتظامی شهرستان دهلران بر اساس اقدامات پلیسی از ورود یک دستگاه کامیون حامل احشام قاچاق وفاقد هرگونه مجوز تردد از یکی از شهرستان‌های همجوار به حوزه شهرستان دهلران مطلع و پیگیری موضوع را دردستورکار خود قرارگرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی شهرستان دهلران کامیون مورد نظر را در محور اصلی این شهرستان توقیف و در بازرسی از آن ۱۰۰ راس گوسفند فاقد مجوز حمل را کشف و در این رابطه ۳ متهم که قصد تحویل این دام‌ها به خارج از استان داشتند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه ارزش این تعداد دام قاچاق برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شد، تصریح کرد: متهمان با توجه به اینکه دارای سابقه قاچاق احشام در سوابق خود داشتند جهت سیر مراحل تحویل مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار سلمانی به تشدید فعالیت‌های پلیس در امر مبارزه با قاچاق دام اشاره کرد و گفت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

کد خبر 6095445

دیگر خبرها

  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • (تصاویر) دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد