Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- تیم فوتبال پاس همدان در هفته بیست و دوم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور و در دیداری بسیار حساس و سرنوشت‌ساز که بقا یا سقوط این تیم را رقم خواهد زد به مصاف شهرداری بم خواهد رفت.

خبرگزاری مهر-گروه استان‌ها: بارها عنوان شده که انتقال تیم فوتبال پاس به همدان سرنوشت خوبی برای آخرین قهرمان آسیا در فوتبال نداشت و شاید همدانی‌ها سال‌هاست دعا می‌کنند که ای‌کاش زودتر یک تیم دیگر فوتبال کشورمان در آسیا قهرمان شود تا پاس دیگر این نام را یدک نکشد و نگویند همدانی‌ها آخرین تیم قهرمان فوتبال ایران در آسیا را نابود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقوط پاس از لیگ برتر به لیگ دسته اول فوتبال کشور آخرین تلخی فوتبال همدان نبود چراکه شاید آن روز که تیم فوتبال پاس همدان به لیگ دسته اول فوتبال کشورمان سقوط کرد همدانی‌ها فکر می‌کردند در مدت نهایت یک یا دو سال این تیم را به سطح اول فوتبال کشور بازمی‌گردانند اما نمی‌دانستند که مدیریت غلط فوتبال همدان حتی پاس را راهی لیگ دسته دوم فوتبال کشور و دومین سقوط تاریخی خواهد کرد.

پاس در لبه پرتگاه سومین سقوط تاریخی

حالا در این فصل همدانی‌ها پاس را در لبه پرتگاه سومین سقوط تاریخی می‌بینند؛ شاید هیچ‌گاه کسی فکرش را هم نمی‌کرد که تیم فوتبال پاس که روزگاری در فوتبال ایران آقایی می‌کرد به این حال‌وروز بیفتد که برای سقوط نکردن آن به لیگ دسته سوم فوتبال کشور دست به دعا شوند.

هرسال وعده‌های دروغین پشت سر هم برای بازی با افکار عمومی و هواداران تیم فوتبال پاس همدان ردیف می‌شود که سال بعد پاس را برای صعود خواهیم بست اما هرسال دریغ از پارسال و هرسال پاس بدبخت‌تر و بدبخت‌تر می‌شود اما در این وسط سفره خوبی برای عده‌ای بازشده که در کنار این تیم بخورند و جیب‌ها را پر از پول کنند.

هر فصل چند مربی می‌آیند و با اتوبوس چند بازیکن را می‌آورند و آخر فصل هم با بدترین نتایج بار خود را می‌بندند و می‌روند و به ریش مسئولان فوتبال همدان می‌خندند.

اوضاع تاجایی پیش رفته که پاس همدان مضحکه دست برنامه ۹۰ شده و هر دوشنبه شب عادل فردوسی پور کنایه‌ای را به مردم همدان می‌زند اما برای مسئولان‌همدان‌ هم یک گوش در است و دیگری دروازه و توجهی به این کنایه‌ها نمی‌کنند درحالی که این موضوع باعث آبروریزی کلان در نه‌تنها فوتبال همدان بوده بلکه ورزش استان‌همدان را نیز زیر سؤال برده است.

در این فصل نیز بازهم مانند فصل‌های گذشته پاس را با هزار سلام‌وصلوات بستند و مسئولان قول دادند که امسال بهترین تیم و فنی‌ترین تیم را بسته‌ایم و بسیار راحت می‌توانیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کنیم.

باز همان آش و همان کاسه

اما با آغاز بازی‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور مشخص شد بازهم همان آش و همان کاسه است؛ خیلی زود عباس سرخاب از سمت سرمربیگری در فوتبال پاس همدان کنار گذاشته شد تا معلوم شود یک جای کار این تیم همیشه لنگ می‌زند.

بعد از عباس سرخاب با بوق و کرنا مجید باقری نیا را به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال پاس همدان انتخاب کردند تا شاید کشتی به‌گل‌نشسته پاس را به ساحل آرامش برساند اما اوضاع برای پاس بسیار بدتر از گذشته پیش رفت و این مربی نتایج بسیار بدتری را برای پاس به ارمغان آورد.

اما این بار مسئولان دیدند که یک‌بار سرمربی را عوض کرده‌اند و دیگر نمی‌شود به آن دست بزنند بنابراین به سراغ مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان رفتند و محمدتقی رحیمی را از سمت مدیرعاملی این تیم برکنار کردند.

پاس باید در آخرین بازی مرگ و زندگی خود در بم به مصاف تیم فوتبال شهرداری این شهر برود در این برهه یک مدیر کاملاً ناشناخته را آن‌هم از صنف آهن بر این مسند نشاندند اما بازهم اوضاع تفاوتی نکرد و حالا پاس باید در آخرین بازی مرگ و زندگی خود در بم به مصاف تیم فوتبال شهرداری این شهر برود.

اوضاع جدول برای تیم فوتبال پاس همدان بسیار پیچیده است و هر نتیجه برای پاس سرنوشت متفاوتی خواهد داشت در صورت اینکه پاس با شهرداری بم به تساوی برسد این تیم کرمانی است که به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط خواهد کرد و حکم بقای پاس برای لیگ دسته دوم امضا می‌شود.

اگر پاس بتواند با نتیجه پر گل شهرداری بم را شکست دهد و در صورت رقم خوردن نتایجی در بالای جدول پاسی‌ها حتی شانس صعود به دور دوم را نیز خواهند داشت و اما درصورتی‌که پاسی‌ها در این دیدار شکست بخورند می‌توانند به دسته پایین‌تر سقوط کنند.

تیم سوم سقوط‌کننده به لیگ دسته سوم فوتبال کشور مشخص نیست

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار بسیار حساس تیم فوتبال پاس اظهار داشت: شرایط جدول رده‌بندی لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه سوم بسیار پیچیده است و با توجه به نزدیکی امتیازات به هم هنوز چهار صعودکننده به دور دوم مسابقات و تیم سوم سقوط‌کننده به لیگ دسته سوم فوتبال کشور مشخص نیست.

مجید باقری نیا افزود: در فوتبال همه‌چیز کاملاً غیرقابل‌پیش‌بینی بوده و در حال حاضر چند تیم برای سقوط نکردن و بقا در گروه ما می‌جنگند که تیم فوتبال پاس همدان نیز در هر دو سمت صعود و سقوط قرار دارد.

وی بابیان اینکه برای صعود به دور بعدی مسابقات نیز همچنان از شانس برخوردار هستیم، گفت: ما در پرتگاه مرگ و زندگی قرار داریم به طوری که در صورت پیروزی پر گل در دیدار برابر شهرداری بم و شکست تیم پالایش آبادان می‌توانیم جواز حضور به دور دوم مسابقات را کسب کنیم.

باقری نیا عنوان کرد: طرف دیگر بازی ما مرگ قرار دارد و شکست در دیدار برابر شهرداری بم هم می‌تواند حکم سقوط ما به دسته پایین‌تر را امضا کند.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به شرایط تیم بیان کرد: ازنظر جسمی بازیکنان در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و در طول هفته تمرینات بسیار خوبی را برای این بازی انجام داده‌ایم و با تمام قدرت به میدان مسابقه می‌رویم.

بازیکنان از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارند

وی عنوان کرد: همچنین بازیکنان ازلحاظ روحی و روانی هم شرایط خوبی دارند و مسئولان باشگاه و مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان، استاندار و رئیس هیئت فوتبال همه ازنظر مالی و معنوی در این هفته حمایت‌های خوبی را داشته‌اند که بازیکنان با بالاترین روحیه به میدان بروند.

باقری نیا با اشاره به تیم فوتبال شهرداری بم گفت: تیم فوتبال شهرداری بم اصلاً حریف دست‌وپا بسته‌ای نیست و با توجه به اینکه حتی تساوی در این دیدار باعث سقوط آن‌ها خواهد شد برابر ما قطعاً برای پیروزی به آب‌وآتش خواهند زد.

برای پیروزی در این میدان خواهیم جنگید

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان یادآور شد: ما از دقیقه یک تا سوت پایان مسابقه برای پیروزی در این میدان خواهیم جنگید و بازیکنانم تا پای جان برای تیم فوتبال پاس و مردم همدان خواهند جنگید.

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم فوتبال پاس همدان اظهار داشت: برای دیدار با شهرداری بم سعی کردیم چند روز زودتر به این شهرستان سفر کنیم تا با توجه به مسافت بسیار دور همدان تا استان کرمان و شهرستان بم بازیکنان برای این دیدار خستگی راه را کمتر حس کنند.

جلیل الماسی افزود: همچنین بهترین هتل و امکانات را در این مسابقه برای بازیکنان فراهم کردیم تا با بهترین شرایط از همه نظر بازیکنان برای این دیدار آماده شوند.

وی بابیان اینکه در دیدار برابر شهرداری بم تنها به کسب ۳ امتیاز و پیروزی فکرمی کنیم، گفت: باید از اندک شانس‌هایی که برای صعود به مرحله دوم مسابقات داریم هم بتوانیم استفاده کنیم و اگر بتوانیم با چند گل شهرداری بم را شکست دهیم در صورت شکست پالایش آبادان می‌توانیم به دور دوم صعود کنیم.

بازیکنان پاس باید تا پای جان برای ۳ امتیاز این مسابقه بجنگند

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: در فوتبال همه‌چیز تا لحظه سوت پایان غیرقابل‌پیش‌بینی است و بازیکنان ما باید تا پای جان برای ۳ امتیاز این مسابقه بجنگند هرچند که شکست در این دیدار می‌تواند بقای ما را نیز به خطر بی اندازد.

الماسی بابیان اینکه مسئولان در این هفته‌ها با جان‌ودل حمایت کرده‌اند، بیان کرد: از استاندار، مدیرکل ورزش، رئیس هیئت فوتبال تا مدیرعامل باشگاه همه و همه برای اینکه بازیکنان شرایط روحی و روانی خوبی برای این بازی داشته باشند حمایت‌های خوبی داشته‌اند که جای تشکر دارد.

وی عنوان کرد: امیدوارم در این دیدار با دعای خیر مردم همدان بتوانیم دست‌پر از بم بازگردیم تا شرمنده مسئولان و هواداران و مردم خوب همدان نشویم.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پاس همدان در هفته بیست و دوم و پایانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور شنبه ۲۹ بهمن‌ماه از ساعت ۱۴ میهمان تیم فوتبال شهرداری بم خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال ایران در بخشی از گفت و گو با عادل فردوسی‌پور از شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور خواند و گفت: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود... مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه». حرف‌های تلخ زندی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا