Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@16:28:54 GMT

خیانت به خاطر بی توجهی همسر +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۳۵۹۸۹

خیانت به خاطر بی توجهی همسر +عکس

زن جوان در حالی که دوستی با مرد غریبه را قبول داشت، سوگند خورد که هیچ رابطه‌ای با او نداشته است. او به قضات گفت: «من اشتباه کردم اما همه اینها به خاطر بی‌توجهی همسرم بود.

به گزارش مشرق، زن جوان که مدعی بود به‌دلیل بی‌توجهی شوهرش با مرد غریبه‌ای رابطه پنهانی پیدا کرده بود، به اتهام خیانت به 99 ضربه شلاق محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسیدگی به این پرونده از دو ماه قبل با شکایت مرد جوانی آغاز شد. شاکی که کارمند یک شرکت خصوصی است، به مأموران گفت: مدتی قبل برای کار به خارج از شهر رفته بودم اما به دلایلی زودتر از موعد از مأموریت برگشتم و مرد غریبه‌ای را در خانه‌ام با همسرم دیدم.  پس از این اتفاق حتی نمی‌خواهم به چهره همسرم نگاه کنم و او را برای همیشه فراموش کرده‌ام و می‌خواهم مجازات شود.»

زن و مرد خیانتکار

با اظهارات مرد جوان، همسر او و مرد غریبه بازداشت شدند و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه یازدهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی متین راسخ انتقال یافت. جلسه محاکمه به صورت غیرعلنی و پشت درهای بسته دادگاه آغاز شد و زن جوان در حالی که دوستی با مرد غریبه را قبول داشت، سوگند خورد که هیچ رابطه‌ای با او نداشته است. او به قضات گفت: «من اشتباه کردم اما همه اینها به خاطر بی‌توجهی همسرم بود.

بیشتر بخوانید:

پرونده زن و مرد خیانتکار در دادگاه خانواده +عکس

او همه زندگی‌اش برای دیگران است وهرگز به من اهمیتی نمی‌دهد. از این شرایط خسته شده‌ام و می‌خواهم از او طلاق بگیرم.» این ادعا در حالی مطرح شد که شاکی پرونده اظهارات همسرش را رد کرد. در پایان این جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به اظهارات طرفین و مدارک پرونده زن جوان را به خاطر ارتباط با مرد ناشناس به تحمل 99 ضربه شلاق محکوم کردند.

پس از صدور این حکم مرد جوان به همسرش ابراز علاقه کرد و خواستار بازگشت او شد اما زن متهم مدعی شد برای طلاق اقدام کرده و می‌خواهد با مرد مورد علاقه‌اش زندگی کند.

منبع: روزنامه ایران ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است

اولین جلسه هیئت نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان لرستان امروز با حضور مدیر ستاد اقامه نماز لرستان، نمایندگان دفتر نماینده ولی فقیه در استان، سازمان برنامه ریزی، استانداری، آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی ،علوم پزشکی و شرکت گاز برگزار شد.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه لرستان امروز در جلسه هیئت نظارت ارزیابی ستاد اقامه نماز استان اظهار داشت: این کارگروه با عنایت به مفاد بند ب ماده ۸ نظام نامه جامع ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور و با هدف نظارت بر میزان تحقق برنامه‌های مصوب دستگاه‌های اجرایی، نظارت بر وضعیت برگزاری نماز جماعت دستگاه و همچنین نگهداشت فضاهای اقامه نماز تشکیل شده است.

وی گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از بی توجهی به امر نماز است و اگر جوانان بیشتر به سمت نماز گرایش یابند بسیاری از این آسیب ها مرتفع می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان خاطرنشان کرد: همچنین نماز برای همگان فرصتی ارزشمند است و همه باید از این فرصت و ظرفیت مهم جهت برطرف کردن دغدغه ها و منویات رهبر معظم انقلاب که همان کاهش آسیب‌های اجتماعی است، استفاده کنند.

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه باید از خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) بخواهیم تا آثار و برکات نماز را در وجود و نهاد افراد نمایان کنند، خاطرنشان کرد: نماز به فرد نمازگزار اطمینان قلبی و آرامش بی نظیری می دهد که این نیاز گمشده امروز بشریت است.

وی در پایان گفت: اقامه نماز اول وقت به جماعت و در دستگاه های اجرایی باید از اولویت برنامه‌های هر فرد مسلمان باشد تا با برنامه‌ریزی و حضور به موقع، نماز را اول وقت در ادارات استان و با جماعت اقامه کنند.

دیگر خبرها

  • داستان قتل مدیر عالیرتبه شهرداری تهران با خیانت همسرش
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم | ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان
  • درخت 500 ساله در گیلان قربانی بی‌توجهی (فیلم)
  • این زن شوهرش را با چاقو کشت
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار