Web Analytics Made Easy - Statcounter

اف‌بی‌آی با صدور بیانیه‌ای گفت یک ماه قبل شخصی نزدیک به «نیکولاس کروز» تیرانداز مدرسه فلوریدا، با آنها تماس گرفته و از اینکه احتمالا کروز چنین اقدامی انجام دهد، ابراز نگرانی کرده بود.

به نوشته وبگاه شبکه «ان‌بی‌سی‌» در بیانیه اف‌بی‌آی آمده است: «شخص تماس گیرنده اطلاعاتی درباره سلاح‌هایی که کروز در اختیار داشت، تمایلش برای قتل افراد، رفتارهای ناپایدار و پست‌های آزاردهنده در شبکه‌های اجتماعی و در نهایت احتمال تیراندازی در مدرسه‌ای را ارائه کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اف‌بی‌آی تاکید کرد این اطلاعات باید به عنوان «تهدید بالقوه برای جان مردم» ارزیابی و به دفتر پلیس میامی جهت انجام تحقیقات، منتقل می‌شد اما با عدم اجرای برخی پروتکل‌ها این امر صورت نگرفت.

روز چهارشنبه، نیکولاس کروز با ورود به دبیرستان «استونمن داگلاس» در جنوب شرقی فلوریدا به روی دانش‌آموزان آتش گشود.

در این حادثه دستکم 17 نفر جان خود را از دست دادند و ده‌ها نفر دیگر نیز زخمی شدند.

کروز خود از دانش‌آموزان سابق این دبیرستان بوده، قبل از تیراندازی، گلوله‌هایی برای هشدار شلیک کرده و زمانیکه دانش‌آموزان از کلاس‌ها خارج شدند، شروع به تیراندازی کرده است.

بررسی صفحات اجتماعی عامل مسلح این حادثه نشان می‌دهد که رگه‌هایی از نژادپرستی در این نوجوان آمریکایی کاملاً مشهود بوده است.

«دونالد ترامپ» در واکنش به این حادثه، کروز را دارای اختلالات روانی معرفی و مسئولیت حادثه را به گردن مردمی انداخته که به گفته او از مشکلات کروز اطلاع داشته‌اند، اما این موضوع را به نیروهای امنیتی گزارش نکرده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرهادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این نمایشگاه ها با هدف حفظ و تامین سلامت دانش آموزان بر پا در مدارس شهر و روستا‌های شهرستان بیضا اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • سیل دانش‌آموزان کنکوری را زمین‌گیر کرد؛ آرزوهامون را رود با خود برد! | فیلم
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد