Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@12:22:31 GMT

زمان ثبت‌نام آزمون ارشد پزشکی 97؟

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۳۶۵۶۶

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه‌های پزشکی از دوشنبه ۳۰ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا ۱۳ اسفند ماه ادامه دارد. ناطقان: دکتر محمد حسین پورکاظمی، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: دفترچه آزمون ارشد پزشکی از روز چهارشنبه 25 بهمن ماه بر روی سایت مرکز سنجش آمووزش پزشکی قرار گرفته و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این سایت به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjeshp.ir نسبت به دریافت دفترچه آزمون اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش این آزمون با توجه به نیاز دانشگاه‌ها اعلام می‌شود گفت: همواره ظرفیت تعیین شده از سوی وزارت بهداشت از اعلام نیاز دانشگاه‌ها بیشتر است.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار کرد: آزمون امسال مانند سال گذشته برگزار خواهد شد و تنها تفاوت ویژه آن با آزمون سال قبل این است که در گذشته سوابق تحصیلی در نتیجه آزمون ارشد تاثیری نداشت اما بر اساس قانون مجلس و مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی از امسال ۲۰ درصد معدل و ۸۰ درصد نمره آزمون در نتیجه نهایی تاثیر خواهد داشت. همچنین ۵ درصد سهمیه خانواده‌های جانبازان و ایثارگران در آزمون سال جاری همچون سال پیش اعمال خواهد شد مگر اینکه مجلس مصوبه جدیدی داشته باشد.
به گفته دکتر پورکاظمی، در سال جاری نیز همچون سال گذشته بر اساس مدارک داوطلب، امکان شرکت در دو رشته برای داوطلبان وجود دارد.  
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در پایان خاطرنشان کرد: براساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی رشته کارشناسی مهندسی تکنولوژی صنایع آرد و بهداشت مواد غذایی به مدارک مورد پذیرش رشته امتحانی بهداشت و ایمنی مواد غذایی در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ گنجانده شده است.
منبع: ایسنا برچسب ها: ارشد پزشکی 97 ، ثبت‌نام آزمون ارشد ، دفترچه ارشد پزشکی

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مرکز اظهار کرد: در فضاهای علمی جدید همه انتظار محقق شدن تحول را در شیوه‌های نوین آموزشی دارند و یکی از این حوزه‌های مورد انتظار، حوزه آموزش پزشکی است.

وی اضافه کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان یکی از واحدهایی به شمار می‌رود که در همه دانشگاه‌های این عرصه به آن توجه ویژه می‌شود و با مشارکت اساتید و دانشجویان راه‌حل‌های نوین برای توسعه آموزش پزشکی را در نظر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با زحمت همکاران‌مان در معاونت آموزشی دانشگاه افتتاح و فضای خوبی ایجاد شد تا از مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیأت علمی و دانشجویان برای فعالیت‌های علمی و آموزشی بهره‌مند شویم.

وی خبر داد: حاصل این اتفاق تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است و امیدواریم که بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیأت علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

به گزارش مهر، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

کد خبر 6089832

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان