Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:17:39 GMT

ریزش برف جاده های همدان را لغزنده کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۳۷۰۱۰

ریزش برف جاده های همدان را لغزنده کرد

همدان - ایرنا - جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بارش متناوب باران و ریزش برف در ارتفاعات موجب لغزنده شدن جاده های این استان شده است.

سرهنگ سعید اسماعیلی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش باران در تمامی جاده های این استان از روز گذشته آغاز و همچنان ادامه دارد.
وی ادامه داد: همچنین در ارتفاعات شاهد ریزش مقطعی برف به همراه مه گرفتگی بودیم با این وجود نیازی به استفاده از زنجیر چرخ نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: رعایت فاصله طولی هنگام لغزنده بودن جاده ها مهم و ضروری است تا در صورت نیاز به استفاده از سیستم ترمز، سانحه ای رخ ندهد.
جانشین رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: هنگام لغزنده بودن جاده باید از عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد اجتناب کرد.
سرهنگ اسماعیلی تاکید کرد: رانندگان پیش از حرکت سیستم گرمایشی و تهویه خودرو را کنترل کنند، کار نکردن سیستم تهویه وسیله نقلیه موجب محدودیت دید راننده می شود.
وی درباره سوانح رانندگی 24 ساعت گذشته گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه وانت و سواری پژو در جاده زاغه همدان، راننده وانت به شدت مجروح شد.
جانشین رئیس پلیس راه همدان، ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه توسط راننده سواری پژو را عامل بروز این سانحه جاده ای دانست.
سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: یک دستگاه خودروی سواری نیز در گردنه اسدآباد از مسیر اصلی خارج و با کوهی از خاک برخورد می کند.
وی اضافه کرد: خودروی سواری پس از برخورد با خاک، واژگون شده و چند بار غلت می خورد که راننده در این سانحه مجروح می شود.
طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی همدان، با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور به این استان، همدانی ها اوایل هفته جاری شاهد بارش باران و در ارتفاعات ریزش برف باشند.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: جاده خور به سمت نایین و اصفهان محدوده گردنه زنجیرگاه بدلیل آبگرفتگی و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شد و رانندگان از مسیرجایگزین اردکان-چوپانان استفاده کنند.


سرهنگ علی مولوی با اشاره به اینکه امروز همچنین گردنه ظفرقند، زواره و نطنز هم که در پی بارش و سیلابی شدن بسته شده بود بازگشایی شد افزود: با توجه به لغزنده بودن سطح بیشتر جاده‌های استان رانندگان با سرعت مطمئن تردد کنند.


وی تاکید کرد: رانندگی با سرعت مطمئن لازمه یک سفر ایمن است و افراد بدانند جاده‌های لغزنده به راحتی کنترل خودرو را از دست راننده خارج می‌کند.


مسافران در صورت ضرورت سفر در محور‌های مواصلاتی استان با استفاده از سامانه ۱۴۱ در جریان وضعیت محور‌های مواصلاتی قرار گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • (ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان