Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@02:45:54 GMT

قرائت زیارت خطبه فدکیه در ٢٢ بقعه متبرکه البرز

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۳۷۳۰۷

قرائت زیارت خطبه فدکیه در ٢٢ بقعه متبرکه البرز

کرج- ایرنا- معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت که همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم قرائت دسته جمعی زیارت خطبه فدکیه در 22 بقعه و امامزاده شاخص این استان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین قبادی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: به منظور ترویج مبانی و مفاهیم شخصیت نورانی و ارزشمند حضرت فاطمه زهرا (س)، در روز شهادت این بانوی گرامی، خطبه فدکیه زیارت خاصه حضرت زهرا(س) در قالب طرح سوگواره یاس نبوی در ٢٢ بقعه و امامزاده استان البرز به صورت دسته جمعی قرائت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در مجموع دراین ستان 35 بقعه متبرکه وامامزاده مجری برگزاری سوگواره یاس نبوی هستند، اظهار داشت: ازدیگر برنامه های این سوگواره برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و کتاب در 4 بقعه این استان است.
این مسئول بیان کرد: ترویج فرهنگ وقف و تبلیغ برای ایجاد وقف جدید با نیات ترویج فرهنگ فاطمی و توزیع برشورهای زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) از دیگر برنامه های امامزادگان در این ایام است.
قبادی به همکاری مبلغین دینی و مذهبی در بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: برای سخنرانی و پاسخگویی به شبهات دینی ٢١ مبلغ اعزامی از قم و ٢١ مبلغ بومی در خیمه های معرفت مستقر شدند.
معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز یادآور شد: برگزاری مراسم قرائت ادعیه، پاسخگویی به پرسش‌های شرعی، برگزاری کلاس‌ های آموزش قرآن، احکام و اخلاق اسلامی، اجرای گفتمان‌های دینی و اجرای برنامه‌ های هیئات مذهبی از جمله فعالیت مبلغان اعزامی در دهه فاطمیه است.
قبادی با بیان اینکه ایستگاه همه واقف باشیم در ٦ بقعه شاخص استان البرز در ایام فاطمیه دایر است، خاطرنشان کرد: عزاداران حضرت فاطمه (س) در روز شهادت در ١٣ امامزاده میهمان سفره اطعام اهل بیت(ع) هستند.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۷۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد

به نقل از روابط عمومی حرم مطهر حضرت معصومه (س)، رهبر شیعیان و عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی کشور مالی ضمن زیارت مضجع شریف بانوی کرامت، از بخش‌های مختلف حرم حضرت معصومه (س) نیز بازدید کرد.

رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد

بر اساس این گزارش، وی در این بازدید با شخصیت و جایگاه این بانوی با کرامت از خاندان اهل بیت (س) آشنا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه