Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خوزستان، همزمان با برگزاری آیین اختتامیه‌ مسابقه عکس «زندگی زیباست» و اعلام نتایج محمد آهنگر، عکاس خوزستانی مقام دوم را در بخش حرفه‌ای از آن خود کرد.

از 904 اثر رسیده توسط 125 هنرمند و عکاس به دبیرخانه، تعداد 36 اثر از سوی هیئت داوران انتخاب و با اهدای لوح تقدیر و هدیه از برگزیدگان تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به آنکه جشنواره از سوی انجمن صرع ایران برای نخستین بار برگزار شد، هدف از انتخاب این موضوع آن بود که به گونه‌ای گسترده و کلی به شرکت کنندگان اجازه انتخاب معنای زندگی داده شود تا اینکه بیماران مبتلا به صرع دریابند، با وجود بیماری باز هم زندگی زیبا است.

داوری جشنواره توسط فرهاد سلیمانی، مهدی مقیم نژاد و کتایون قدس‌راد انجام شد.

نمایشگاه آثار راه‌یافته از 27 بهمن به مدت یک هفته در گالری تم تهران برپا خواهد بود.

گفتنی است، نفر اول مسابقه عکس تابش ، مقام اول جشنواره عکس ملی مسیر سبز، مقام اول مسابقه عکس زنان و دختران، مقام اول جشنواره عکس شهر من، مقام اول جشنواره عکس خوزستان را قاب بگیر، مقام اول مسابقه عکس سمپوزیوم شهری، مقام اول سومين دوره مسابقه عکس محرم طبس و سوگواره ملی عکس محرم زاهدان، مقام اول مسابقات عكاسی فرزندان روح الله، مقام اول مسابقات عكاسی عطش سرخ از جمله عناوین کسب شده توسط محمد آهنگر است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی ایرانی، مدیر مسابقات انتخابی تنیس روی میز آسیای میانه شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس روی میز، با انتخاب کمیته فنی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا، سهیلا تقی پور داور بلوبچ تنیس روی میز کشورمان به عنوان مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه انتخاب شد.   مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جوانان آسیای میانه در دو بخش آقایان و بانوان ۴ تا ۶ خرداد در «آستانه» قزاقستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • افتخاری دیگر برای شهرستان ابرکوه
  • دانش آموز قمی برگزیده جشنواره جوان خوارزمی شد
  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • دوهفته کارگردانان جشنواره کن جایزه جدید می‌دهد/تجلیل شانتال آکرمن
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • رویدادهای مهم فناورمحور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • رویدادهای مهم فناوری محور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • بانوی ایرانی، مدیر مسابقات انتخابی تنیس روی میز آسیای میانه شد