Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@04:34:46 GMT

دستگیری بیش از ۲۰۰ مهاجر غیرقانونی در کالیفرنیا

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۳۷۶۹۵

دستگیری بیش از ۲۰۰ مهاجر غیرقانونی در کالیفرنیا

عوامل مهاجرتی دولت آمریکا بیش از ۲۰۰ مهاجر غیرقانونی در ایالت کالیفرنیا را دستگیر کردند.

باشگاه خبرنگاران: برنامه دولت فدرال آمریکا برای بازداشت مهاجران غیرقانونی در ایالت کالیفرنیا به دستگیری ۲۱۲ نفر طی ۵ روز گذشته انجامید. در برنامه سرکوب مهاجران غیرقانونی در این ایالت نیز به ۱۲۲ شرکت در جنوب کالیفرنیا هشدار داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیشتر نیز یک سلسله حملاتی در کالیفرنیای شمالی برای دستگیری کارگرانی که مهاجر غیرقانونی بودند، انجام شد. روند دستگیری گسترده مهاجران قانونی از سوی دولت ترامپ در ایالت کالیفرنیا پس از تصویب قانون جنجالی «پناهندگی» در این ایالت اجرا شد. اجرای این قانون که همکاری ماموران پلیس محلی با مقامات مهاجرتی برای دستگیری مهاجران غیرقانونی را محدود می‌کند، از ماه ژانویه آغاز شد.

همچنین کالیفرنیا یک قانون دیگر را در چارچوب حمایت از مهاجران به تصویب رساند که به موجب آن کارفرمایان مجاز به ارائه اطلاعات کارمندان خارجی خود به مقامات فدرال نیستند. در ماه ژانویه، دادستان کل ایالت کالیفرنیا به شرکت‌های فعال در این ایالت هشدار داد در صورت نقض این قانون، مبلغ ۱۰ هزار دلار جریمه خواهند شد.

یکی از مقامات مهاجرتی دولت ترامپ در ایالت کالیفرنیا در این خصوص اظهار کرد: «این بیشتر شبیه یک جنگ و نزاع میان دولت فدرال و ایالت کالیفرنیا است؛ کارفرمایان در صورت ارائه اطلاعات کارمندانشان درگیر یک پرونده قضایی خواهند شد.»

سازمان فدرال مهاجرت و گمرک آمریکا اعلام کرد ماموران این سازمان ۲۱۲ نفر را به اتهام نقض قوانین مهاجرتی فدرال دستگیر کردند و به ۱۲۲ شرکت در کالیفرنیای جنوبی برای بازرسی‌های بیشتر هشدار دادند. به ادعای این سازمان، ۸۸ درصد افراد دستگیر شده محکوم به ارتکاب جرایم خشونت آمیز نظیر سوءاستفاه جنسی از کودکان و اتهامات مربوط به سلاح و تجاوز هستند.

سازمان فدرال مهاجرت و گمرک آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی به تشریح اقداماتش در زمینه دستگیری مهاجران غیرقانونی در لس آنجلس پرداخت و اعلام کرد افرادی در این خصوص دستگیر شده اند که برای امنیت ملی آمریکا و شهروندانش یک تهدید بزرگ به حساب می‌آیند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003I12

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۷۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت طلا که در روز سه‌شنبه به پایین‌ترین رقم طی دو هفته گذشته رسیده بود، حالا به دنبال آرام شدن ترس از تنش‌ها در خاورمیانه تقریباً ثابت شده است. سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات اقتصادی آمریکا هستند که سیاست نرخ بهره این کشور را مشخص کند

به گزارش  رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۲۳۱۹ دلار و ۵۰ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش ۰.۴۷ درصدی به ۲۳۳۱ دلار رسیده است.

حملات رژیم صهیونیستی به غزه تشدید شده، اما بنظر می‌رسد با فروکش کردن ترس از گسترده شدن درگیری‌ها، تمایل به ریسک پذیری در بازار‌های مالی افزایش یافته است.

این بدان معناست که تقاضا برای خرید طلا که معمولاً از آن به عنوان یک پشتوانه ایمن در زمان مخاطرات ژئوپلیتیکی یاد می‌شود کاهش یافته است.

بازار همچنین در حال بررسی شرایط اقتصاد آمریکاست. اطلاعات تورم و بیانیه‌های فدرال رزرو این کشور نشان می‌دهد نرخ بهره احتمالاً در ماه ژوئن پایین نمی‌آید.

چندین تن از مقامات فدرال رزرو آمریکا اعلام کرده‌اند که هیچ فوریتی برای پایین آوردن نرخ بهره وجود ندارد. بدین ترتیب تقاضا برای طلا به عنوان یک سرمایه غیر سود کاهش می‌یابد. تاجران حالا انتظار دارند اولین کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سپتامبر اتفاق بیفتد.

بازار همچنین منتظر اطلاعات تولید ناخالص داخلی آمریکا و شاخص هزینه‌کرد مصرف شخصی در این کشور است که قرار است در روز‌های پنجشنبه و جمعه منتشر شده و سرنخ‌های بیشتری در مورد سلامت اقتصاد آمریکا و زمان کاهش نرخ بهره ارائه دهد.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۰.۲۶ درصد کاهش به ۲۷ دلار و ۵۷ سنت رسید و پلاتین با یک افزایش ۰.۳۲ درصدی ۹۱۵ دلار و ۵۲ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ورود پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا
  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  •  تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد
  • چرا برخی از مهاجران افغان از ایران خارج شدند؟
  • دستگیری چند متهم به جاسوسی برای چین در آلمان و انگلیس
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان