Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-24@20:38:43 GMT

سگ گرانقیمت و خطرناک لیونل مسی+عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۳۷۸۵۲

سگ گرانقیمت و خطرناک لیونل مسی+عکس

لیونل مسی از یک سگ گرانقیمت و بسیار خطرناک از نژاد پیت بول در خانه اش نگهداری می کند!

به گزارش شریان نیوز،مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا صاحب یک سگ بسیار بزرگ از نژاد «پیت بول» است. این نژاد از سگ به عنوان خطرناک ترین سگ دنیا شناخته می شود و خرید و فروش آن در چند کشور دنیا ممنوع شده است.

در برخی از کشورها نیز مالکان این نوع از نژاد سگ برای بردن آن به خیابان ملزم به این هستند که جلوی دهان این سگ را با پوزبند مخصوصی ببندند تا از حمله ناگهانی این سگ جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    پیت بول سگی سنگین وزن و عضلانی است. این حیوان وحشی دارای بدنی عضلانی، قدرتمند و چابک است و هنگام حمله به دیگر موجودات ابتدا به گردن آنها حمله ور می شود و تلاش می کند سرآنها را جدا کند. دندان های قیچی مانند و فک قوی این حیوان باعث شده که هنگام جابه جایی حتما به «پوزه بند» حمل شود تا در صورت عدم کنترل نتواند به دیگران آسیب برساند. حالا مسی یکی از همین سگ های خطرناک را در خانه اش نگهداری می کند. او به این سگ خود بسیار علاقه دارد و هر چند وقت یکبار عکسی از آن منتشر می کند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور شاخص کیفی هوا در ساعت ۱۷، یکشنبه سوم اردیبهشت در شهرهای خرمشهر ۵۰۰، آبادان ۴۷۹ و کارون ۴۰۱ AQI که گویای وضع قهوه‌ای و بسیار خطرناک است.

این شاخص در حمیدیه ۲۲۶ AQI که بیانگر وضعیت بنفش و خطرناک است. 

شوشتر نیز با شاخص آلودگی ۱۸۳ در وضعیت قرمز نیز قرار دارد.وضعیت هوا در اهواز، بندرماهشهر، هندیجان و شادگان در وضعیت نارنجی و ناسالم قرار دارد.

براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

 

دیگر خبرها

  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • کشف یک باکتری عفونی خطرناک در ایستگاه ‌فضایی بین‌المللی
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • هزینه تراشی به سبک احمدی نژاد /حمله کنندگان سایبری به عضو دفتر رهبری ، از چه کسانی خط می گیرند؟
  • قتل زن معمار با ۳۰ضربه چاقو + جزئیات هولناک
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه