Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، تمامی نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاترشهر روز دوشنبه 30 بهمن ماه به مناسب فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اجرایی ندارند.

هم اکنون نمایش‌های «فتوحات گلشیری» به کارگردانی یوسف باپیری در تالار چهارسو، «باغ وحش شیشه‌ای» به کارگردانی ندا هنگامی در تالار قشقایی، «کارد، ترنج، زلیخا» به کارگردانی احمد ایرانی خواه در تالار سایه، «اهالی هوا» به کارگردانی دیانا فتحی در پلاتو اجرا مجموعه تئاترشهر روی صحنه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعطیلی دو روزه تماشاخانه ایرانشهر

همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) تماشاخانه ایرانشهر در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مصادف با ۳۰ بهمن و ۱ اسفند تعطیل است.

نمایش‌های «شلتر» به کارگردانی امین میری، «پیانیستولوژِی» به کارگردانی محمد نیازی، «فهرست مردگان» به کارگردانی رضا ثروتی و «زندانی خیابان دوم» به کارگردانی مه‌لقا باقری به ترتیب در ساعت‌ها ۱۷:۳۰، ۱۸ و ۲۰:۳۰ در سالن استاد سمندریان و ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر از روز چهارشنبه ۲ اسفند مطابق با برنامه از پیش اعلام‌شده به صحنه می‌روند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«توافق‌نامه» همچنان معتبر است/ تمدید اجرا

به گزارش خبرنگار مهر، «توافق‌نامه» نوشته فیلیپ کلودل و کارگردانی کورش سلیمانی که از ۱۶ فروردین دور دوم اجراهای خود را در تماشاخانه ملک آغاز کرده و قرار بود تا ۲۱ اردیبهشت روی صحنه باشد به دلیل استقبال مخاطبان از این اثر نمایشی تمدید شد و قرار است تا ۴ خرداد به اجرای خود ادامه دهد.

این نمایش در طول اجراهای خود در مجموع ۶۵ اجرا در تماشاخانه ایرانشهر و ملِک تاکنون از حدود سیزده هزار تماشاگر میزبانی کرده است.

«توافق‌نامه» با بازی (به ترتیب حضور در صحنه) بهنام تشکر، کورش سلیمانی‌ و رامین‌ ناصرنصیر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می‌رود.

این نمایش یک درام اجتماعی است که مسایل مهم انسانی را در فضایی باورپذیر و گاه طنزآمیز مطرح می کند. ماجرا از این قرار است که ۲ دوست قدیمی و میانسال یعنی دُنی که بازیگری است متوسط و مارتَن که نمایشنامه‌نویسی است ناموفق در آپارتمان خالی و آماده فروش دنی با یکدیگر روبرو می شوند. در انتظار خریدار بین آن‌ ۲ گفت‌وگوها و اتفاقاتی غیرمنتظره رخ می‌دهد. آمدن شخصیت خریدار- دووال- از میانه داستان، موقعیت‌هایِ جدیدی را پدید می‌آورد.

کد خبر 6099012 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • «خارشتر» در تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود
  • «توافق‌نامه» همچنان معتبر است/ تمدید اجرا
  • علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • «گالیله» یک میلیاردی شد
  • نمایش «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم