Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@20:24:01 GMT

پاسخ ایران به نتیجه مطالعات میدان آزادگان چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۳۷۸۹۸

پاسخ ایران به نتیجه مطالعات میدان آزادگان چیست؟

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به ارائه‌ی نتیجه مطالعات میدان نفتی آزادگان توسط برخی از شرکت‌ها پاسخ ایران به این نتایج را تشریح کرد.

علی کاردر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که تاکنون چند شرکت نتیجه مطالعات خود را ارائه کرده‌اند، گفت: ایران پس از ارائه این نتایج نقطه نظرات خود را اعلام کرد. به طور کلی ایران خواهان تجمیع تولید و تسریع آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که فرآیند مناقصه به چقدر زمان دیگر نیاز دارد، اظهار کرد: ما منتظر هستیم ببینیم فرآیند مناقصه چگونه از سوی شرکت‌ها تنظیم می‌شود به طور کلی نتایج تاکنون رضایت‌بخش بوده است.

بر اساس این گزارش کاردر پیش از این به ایسنا اعلام کرده بود چهار شرکت اینپکس، پتروناس، شل و توتال مطالعات فنی خود را به شرکت ملی نفت در مورد نفتی آزادگان ارائه کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای هزار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد اوجی امروز در حاشیه بازدید از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت در جمع خبرنگاران گفت:‌ امسال در این دوره از نمایشگاه هم‌زمان با رونمایی از توانمندی‌های شرکت‌های داخلی از دستاورد‌های بزرگ دولت سیزدهم در دو سال و نیم اخیر نیز پرده‌برداری می‌شود.

اوجی بیان کرد: وزارت نفت اکنون در مقابل خود ۱۳۰ میلیارد دلار پروژه نیمه‌تمام (۳۰۰ پروژه) و جدید (۱۰۰ پروژه) دارد، ازاین‌رو این اطمینان را به شرکت‌ها و سازندگان داخلی می‌دهیم، همان‌طور که تاکنون از ظرفیت آنها بهره برده‌ایم، از این پس نیز به این روال ادامه دهیم.

وی افزود: وزارت نفت با اتکا به شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، برنامه‌های افزایش تولید نفت، گاز و فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی را در دستور کار خود داشته و هزار قرارداد با بیش از ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان به ارزش یک میلیارد دلار امضا کرده است.

وزیر نفت با بیان اینکه هیچ محدودیتی در این صنعت وجود ندارد، گفت: اواخر سال ۱۴۰۲ وزارت نفت ۲۰ میلیارد دلار در طرح ملی فشارافزایی میدان گازی پارس جنوبی، ۱۳ میلیارد دلار در توسعه میدان‌های نفتی و ۶ میلیارد دلار با شرکت‌های پتروشیمی برای توسعه ۱۶ مخزن گازی با اتکا به توان داخلی قرارداد امضا کرد.

اوجی گفت: وزارت نفت در سال ۱۴۰۲ در موضوع ساخت کالا برای بار اول در میان دستگاه‌های اجرایی کشور مقام نخست را کسب کرد و سال گذشته از واردات ۲۰۰ قلم کالای مهم صنعت نفت که در داخل تولید می‌شد، جلوگیری کردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت صدرنشین لیگ آزادگان به جاده برد/ پیروزی چادرملو و فجرسپاسی
  • امضای هزار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • «چت‌ جی‌پی‌تی» به دنبال تصاحب جایگاه گوگل
  • از واردات ۲۰۰ قلم کالای مهم صنعت نفت جلوگیری شد
  • سرانجام احداث پایانه و پارکینگ ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو
  • ۳۰۷ کالای راهبردی نفتی شناسایی‌ شد/ ۷ پروژه در محله نهایی سازی
  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم
  • میدان شهید زین‌الدین قم سه‌سطحه می‌شود
  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح پایان جنگ علیه غزه
  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه