Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز  بجنورد؛ عباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت : در 9 ماهه امسال حامیان برای توانمند سازی و ساماندهی ایتام 11میلیارد و 200 میلیون تومان به ایتام و نیازمندان استان خراسان شمالی کمک کردند .

وی با بیان اینکه این کمک ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته است ، افزود : توسعه و ترویج  فرهنگ انفاق و نوعدوستی در جامعه  و ساماندهی کمک های حامیان در مسیر توانمند سازی ایتام از جمله برنامه های اولویت این نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهرابی با اشاره به این که هم اکنون ۱۰ درصد جمعیت استان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی هستند ، اظهار کرد : کمیته امداد در حوزه کمک معیشت ، مسکن ، درمان ، اشتغال و سایر نیازمندی مددجویان خدمات بسیاری را ارائه می دهد اما به دلیل گستره دامنه فقر در استان خراسان شمالی هم اکنون خانوارهای بسیاری از کمترین امکانات اولیه زندگی محروم هستند .

وی به برکت طرح اکرام ایتام و محسنین زمینه آموزش و پرورش کودکان یتیم تحت حمایت این نهاد روند رو به رشدی دارد ، افزود : هم اکنون سه هزار و ۶۰۰ یتیم نیازمند خراسان شمالی تحت حمایت کمیته امداد استان خراسان شمالی هستند.

انتهای پیام/آ

ساماندهی کمک های حامیان در مسیر توانمند سازی ایتام

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی

محمد جواد تشکری گفت: براساس ارزیابی سازمان جهاد کشاورزی استان، خسارات وارده به بخش باغی و زراعی شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، بجنورد، جاجرم ۳۹ میلیارد تومان خسارت وارد شد که بیشترین خسارت در سنخواست از توابع شهرستان جاجرم به میزان ۲۵ میلیارد تومان گزارش شد.
وی افزود: وقوع سیلاب به ۷۲۸ هکتار از مزارع و ۹۰ هکتار از باغ ها‌ی سنخواست خسارت وارد شد.
تشکری با تأکید بر اینکه بیمه کشاورزی تنها و موثر‌ترین روشی که دولت می‌تواند از طریق آن برای جبران بخشی از خسارت‌ها به کشاورزان و باغداران کمک کند، گفت: همچنین ۵۸ کیلیومتر از جاده‌های بین مزارع ۲۰ تا ۳۰ درصد خسارت وارد شده است.
رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی استان در ادامه از خسارت سیل به ۱۴ کانال و استخر وآب بند و ۵ رشته قنات در اسفراین و چهار واحد دامپروری نیز خبرداد.
خراسان شمالی ۳۴۴ هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • خوشه‌های خوش‌سالی در خراسان شمالی با جهش تولید و مشارکت کشاورزان