Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@09:17:07 GMT

فیلم/ چپ کردن شاسی بلند در ترافیک

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۳۸۲۴۲

‍‍‍‍‍‍

در یکی از اتوبان های امریکا دو راننده با هم درگیری لفظی پیدا می کنند که موجب چپ شدن خودرو شاسی بلند می شود.

دریافت 1 MB فیلم/ چپ کردن شاسی بلند در ترافیک ارسال به تلگرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیفا با درخواست استقلال موافقت کرد/ گام بلند آبی‌ها برای مجوز حرفه‌ای + سند

باشگاه استقلال گام‌های مهمی در راستای دریافت مجوز حرفه‌ای برداشته است. آبی‌ها پس از تعیین تکلیف پرونده‌های خارجی خود و دریافت چراغ سبز از سوی فیفا برای پرداخت بخش اعظم طلب باشگاه سانتاکلارا، حالا نیز اصل بدهی‌های مالیاتی خود را پرداخت کرده‌اند.

در نامه‌ای که از سوی سازمان امور مالیاتی کشور صادر شده، آمده است که باشگاه استقلال توانسته اصل بدهی و جرایم غیر قابل بخشش مالیاتی خود تا سال ۱۴۰۱ را پرداخت کند در نتیجه مفاصا حساب مالیاتی جهت اخذ مجوز حرفه‌ای توسط این باشگاه صادر شده است.

بدهی مالیاتی باشگاه استقلال بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است که با پیگیری‌های مدیریت آبی‌ها، بخشی از آن پرداخت و مابقی قرار است طی دو فقره چک تسویه شود تا استقلال برای دریافت مجوز حرفه ای، مشکلی از این بابت نداشته باشد.

منبع: ورزش سه

tags # استقلال سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! وجود یک پستاندار با توانایی تولید مثل بدون آلت تناسلی!

دیگر خبرها

  • این شاسی بلند چینی جذاب فقط 13900 دلار! (+تصاویر)
  • دیپال جی318 ؛ شاسی بلند جدید چانگان در راه بازار (+تصاویر)
  • دیوار بلند البرز مرکزی در بخش کجور
  • گام بلند اپل در حوزه هوش مصنوعی
  • عیب و ایرادهای خودرو‌ لوکس جنسیس
  • ۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت به ناوگان بهداشت مازندران افزوده شد
  • صدای زنگِ مرگ در سینمای ۱۴۰۲ خیلی بلند بود/ هنوز باور نمی کنیم!
  • محک، سازمان آرزوهای بزرگ و همت‌های بلند است
  • فولوین تی10 ؛ شاسی بلند جدید چری وارد بازار می شود (+تصاویر)
  • فیفا با درخواست استقلال موافقت کرد/ گام بلند آبی‌ها برای مجوز حرفه‌ای + سند