Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:47:12 GMT

انتصاب سرپرست دفتر فنی استانداری گلستان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۳۸۵۲۵

انتصاب سرپرست دفتر فنی استانداری گلستان

گرگان - ایرنا- استاندار گلستان در حکمی؛ 'صادقعلی مقدم' را به عنوان سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری منصوب کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از استانداری، در پیام سید مناف هاشمی خطاب به مقدم آمده است: با توجه به تجربه، تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید با رعایت قانونمداری و اعتدال و بهره گیری از تجربیات ارزنده در تنظیم برنامه ها و برقراری تعامل سازنده با همه عناصر موثر درون و برون سازمانی با هماهنگی معاون هماهنگی امور عمرانی، در جهت دستیابی به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.
به گزارش ایرنا صادقعلی مقدم پیش از مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان بود.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم

در حاشیه جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم که به ریاست سید محمد آقامیری استاندار قم برگزار شد، با تکریم از خدمات ابوالقاسم مقیمی، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم به عنوان معاون جدید فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم معارفه شد.

معاون جدید فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم طی سخنانی، بیان داشت: از حسن اعتماد استاندار قم قدردانی کرده و طی دوران مسوولیت تلاش خواهیم کرد تا شاهد ارتقای سطح فرهنگی و بهبود خدمات رسانی به زائران باشیم.

حجت‌الاسلام حسینی مقدم ادامه داد: قم از نظر فرهنگی و اجتماعی قابل مقایسه با شهر‌های دیگر نیست و ماموریت و رسالت‌هایی که در این شهر باید انجام بگیرد باید متفاوت با سایر شهر‌ها باشد.

گفتنی است حجت‌الاسلام حسینی مقدم پیش از این طی سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم را برعهده داشته است.

ابوالقاسم مقیمی نیز به عنوان مشاور معاونت فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری منصوب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد