Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@06:22:49 GMT

تعدادی از اهداکنندگان اسکار ۲۰۱۸ معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۳۸۵۷۹

تعدادی از اهداکنندگان اسکار ۲۰۱۸ معرفی شدند

آکادمی اسکار دیشب شماری از اهداکنندگان جوایز اسکار مراسم ۲۰۱۸ را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، مارگوت رابی، چادویک بوزمن، وایولا دیویس از جمله چهره‌هایی هستند که در مراسم اسکار ۲۰۱۸ برای اهدای جوایز روی سن می‌روند.

مایکل دی لوکا و جنیفر تاد تهیه‌کنندگان اسکار اعلام کردند ماهرشا علی، چادویک بوزمن، وایولا دیویس، لورا درن، جنیفر گارنر، گرتا گرویگ، تیفانی هدیش، تام هالند، کمیل نانجیانی، مارگوت رابی، اما استون، و دانیل وگا از جمله ستاره‌هایی هستند که روی سن می‌روند تا جوایز برندگان این دوره را به آنها اهدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از این چهره‌ها پیشتر برنده یا نامزد جایزه اسکار بوده‌اند. در این میان علی، استون و دیویس سال ۲۰۱۷ خود برنده جایزه اسکار شده‌اند و درن نیز پیشتر دو بار نامزد اسکار بوده است.

در عین حال از این میان گرویگ، نانجیانی و رابی از رقبای امسال هم هستند و وگا با بازی در فیلمی با عنوان «یک زن شگفت‌انگیز» از نامزدهای بخش اسکار خارجی زبان امسال از شیلی است.

اسامی دیگر اهداکنندگان جوایز امسال در مرحله بعد اعلام می‌شود.

نودمین دوره مراسم اسکار امسال به میزبانی جیمی کیمل یکشنبه ۴ مارس ۲۰۱۸ برگزار می‌شود.

مثل سال‌های پیش این مراسم در دالبی تیه‌تر در هالیوود برگزار می‌شود.

این مراسم به صورت زنده از شبکه ABC در ساعت ۸ بعداز ظهر پخش می‌شود. در عین حال خود اسکار نیز در قالب برنامه‌ای به صورت زنده و آنلاین با شروع بخش فرش قرمز در ساعت ۶:۳۰ برای علاقه‌مندان پخش می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل ۴۹۰ میلیون دلار جریمه می‌دهد

براساس ادعای سهامداران اپل تیم کوک متهم به کلاهبرداری شد.

به گزارش  مهر به نقل از رویترز، اپل به توافقی ۴۹۰ میلیون دلاری برای حل و فصل یک دعوای دسته جمعی رسیده است که براساس آن سهامداران، تیم کوک را متهم کرده بودند که کاهش تقاضا برای گوشی آیفون در چین را پنهان کرده است. آنها معتقدند تیم کوک، مدیر اجرایی اپل با پنهان کردن کاهش تقاضای آیفون در چین از سهامداران کلاهبرداری کرده است.

در صورت تأیید توافق مذکور ادعاهایی مبنی‌بر اینکه کوک در جریان یکی از کنفرانس‌های مالی سرمایه‌گذاران را فریب داده است، خاتمه می‌یابد.

این اختلاف نظرها از کنفرانس مالی یکم نوامبر ۲۰۱۸ (۱۰ آبان ۱۳۹۷) نشأت گرفته است؛ کوک در آنجا در مورد موانع پیش روی اپل در برخی از بازارهای نوظهور مانند ترکیه، هند، برزیل و روسیه به دلیل نوسانات ارزش واحد پول محلی صحبت کرد. وی پس از اشاره به تضعیف ارز این کشورها گفت: «در برخی موارد، این امر منجر به افزایش قیمت محصولات ما شده است و این بازارها به روشی که دوست داریم رشد نمی‌کنند.»

این در حالی است که وی به هیچ مشکلی در رابطه با بازار چین اشاره نکرد و در عوض، ادعا کرد که تجارت این شرکت در سرزمین اصلی چین در سه‌ماهه سپری‌شده «بسیار قوی» بوده و فروش آیفون «رشد دو رقمی بسیار قوی» را تجربه کرده است.

تنها چند ماه بعد در ژانویه ۲۰۱۹، کوک در نامه‌ای به سرمایه‌گذاران هشدار داد که درآمد اپل در سه‌ماهه چهارم ۲۰۱۸ حدود ۸۴ میلیارد دلار خواهد بود و این رقم بسیار کم‌تر از پیش‌بینی اولیه‌ ۸۹ تا ۹۳ میلیارد دلاری بود دلیل اصلی این افت «کاهش سرعت اقتصادی» پیش‌بینی‌نشده در چین بود که به‌شدت بر فروش آیفون، مک و آیپد در این منطقه تأثیر گذاشت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طراحی خودرو اپل لو رفت؛ ون بدون فرمان با صندلی هواپیما و تلویزیون داخلی (+عکس) شکست بزرگ اپل همزمان‌با درخشش شیائومی؛ پروژه Apple Car لغو شد

دیگر خبرها

  • پیکر شهدای گمنام میهمان شب قدر مراسم مسجد جمکران
  • پروژه‌های بعدی برگزیدگان اسکار امسال چیست؟
  • آغازطرح نوروزی جمعیت هلال احمر کردستان
  • اعلام جزئیات فعالیت مرکز انتقال خون کاشان در ایام تعطیلات نوروزی
  • پایان نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر با معرفی برترین ها
  • فرمانده جدید مرزبانی استان بوشهر معرفی شد
  • درخواست آتش‌بس فوری و دایمی در مراسم اهدای جایزه رسانه GLAAD
  • اسکار‌های «اوپنهایمر» یادآور خاطرات خوش دوران اوج سینما
  • معرفی فرمانده جدید انتظامی شهرستان سرخس
  • اپل ۴۹۰ میلیون دلار جریمه می‌دهد