Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:43:28 GMT

14 کوهنورد زنجانی گم شده در ارتفاعات طارم پیدا شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۳۸۷۰۵

14 کوهنورد زنجانی گم شده در ارتفاعات طارم پیدا شدند

زنجان - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی جستجو و نجات جمعیت هلال احمر این استان موفق به یافتن 14 کوهنورد از 15 کوهنورد گمشده در ارتفاعات شهرستان طارم، شدند.

غفور آقاجانلو، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 6 تن از این کوهنوردان در روستای جورجوگان شهرستان طارم یافت شدند و 8 کوهنورد دیگر نیز در ارتفاعات روستای 'ولیدرو' هستند و تیم های هلال احمر برای بازگردادن آنها عازم منطقه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: یکی از کوهنوردان بر اثر ریزش کوه و برخورد سنگ به ناحیه سر به دره سقوط کرده است و نیروهای هلال احمر برای اطلاع از سرنوشت این کوهنورد به محل حادثه رفته اند.
آقاجانلو یادآور شد: این 15 کوهنورد زنجانی، ساعت 6 صبح جمعه /27 بهمن جاری/ شهر زنجان را به مقصد خشکرود طارم ترک کرده و عصر همین روز از طریق تماس تلفنی خبر گم کردن مسیر را به خانواده اطلاع داده بودند.
وی افزود: هلال احمر استان زنجان بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع، 2 تیم جستجو نجات از جمعیت هلال احمر زنجان و 3تیم نیز از جمعیت هلال احمر طارم را راهی منطقه کرد که بالاخره این جستجوها نتیجه داد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:در ساعت ۱۷:۲۰ جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پژو پارس و پراید در کیلومتر ۶۰ آزاد راه قزوین -  زنجان لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ضیاءآباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۵ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۳ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان