Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@11:22:09 GMT

قتل پایان نزاع 2 دوست در تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۳۸۷۷۰

حوادث رکنا: نزاع دو پسر جوان در محله مهراباد با قتل پسر 24 ساله پایان یافت.

ساعت ۲۱:۳۵ شب گذشته درگیری مرگباری به ماموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد اعلام شد. بلافاصله ماموران در محل درگیری در خیابان شمشیری حاضر شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد دو پسر جوان با موتور سیکلت به خیابان شمشیری آمده و پس از توقف مقابل خانه پسر ۲۶ ساله به نام محمد با او درگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران در محل درگیری یک غلاف و قمه خونی کشف کرده و در تحقیقات اهالی محل مدعی شدند پس از نزاع خونین دو پسر جوان، ان‌ها به بیمارستان منتقل شده اند.

در ادامه ماموران به بیمارستان رفته و متوجه شدند پسر ۲۴ ساله به نام فردین که با موتور سیکلت در خانه دوستش رفته بود، به علت اصابت چاقو به سینه و رانش و شدت جراحات جانش را از دست داده است و قاتل The Murderer هم مجروح شده و از محل متواری است. سرانام پس از سه ساعت قاتل با مراجعه به کلانتری هفت چنار خود را تسلیم پلیس Police کرد.

محمد در بازجویی‌های اولیه گفت: من اهل یکی از استان‌های غربی کشور هستم. هراز چندگاهی برای کار به تهران می‌آیم و در خانه مجردی دوستم زندگی می‌کنم. مقتول از همشهریان من بود، اما با هم اختلاف داشتیم. چند روزی بود که پشت تلفن به یکدیگر فحاشی می‌کردیم، تا اینکه او شب گذشته به در خانه ما امد. تا در را باز کردم او با قمه به سمتم حمله کرد. برای دفاع از خودم چاقویی را از آشپزخانه برداشته و چند ضربه به او زدم.

سرهنگ رضا بستو رئیس پلیس پیشگیری تهران با اعلام این خبر گفت: با دستور بازپرس ویژه قتل، متهم به اداره آگاهی تحویل و همراه مقتول هم با مراجعه به کلانتری مهرآباد خود را تسلیم پلیس کرد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی دو بر صفر نساجی مازندران مقابل ذوب‌آهن در شرایطی به دست آمد که امیرحسین سام‌دلیری عملکرد خوبی در خط دفاعی تیمش ارائه داد و با وجود اینکه توپ‌های زیادی به سمت دروازه تیمش رفت، اما در بخش هجومی مثمر ثمر کار کرد تا بتوانند دو بار دروازه پیام پارسا را باز کنند.

مدافع 21 ساله در هفته بیست و پنجم چهره ویژه و بازیکن محبوب هواداران نساجی در ورزشگاه فولادشهر بود که علاوه بر نقش موثر روی هر دو گل تیمش، در فاز دفاعی هم فوق‌العاده کار کرد و نگذاشت ذوب‌آهن به خواسته خود برسد و حتی صاحب یک امتیاز شود.

سام‌ دلیری که جایگاهش در ترکیب نساجی را به مرور زمان به دست آورده و دیروز هم نمی‌خواست آن را از دست بدهد، پاس گل اول را به منصور باقری داد و گل دوم را هم روی ارسال محمدرضا حسینی با ضربه سر دیدنی زد تا خیالشان را بابت کسب سه امتیاز سرنوشت‌ساز راحت کند.

اما جدا از این مسائل، نباید به بازی خوب او در خط دفاعی هم بی‌توجه بود، چراکه تیمش برای سومین بازی پیاپی هیچ گلی دریافت نکرد تا امیدوارتر از همیشه بماند و با روحیه خوبی به استقبال دیدار با پرسپولیس بروند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه