Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج- ایرنا- مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت که به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مسابقه کتابخوانی از کتاب بهشت فدک برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، علی علی اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کتاب بهشت فدک شامل 4 بخش یاس بهشتی، فاطمه (س) بنیانگذار مکتب دفاع از ولایت، بهشت فدک و مسابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی شرکت برای عموم علاقه مندان بالای 12 سال در این مسابقه کتابخوانی را آزاد عنوان کرد و اظهار داشت: منبع سؤالات طرح شده از کتاب 'بهشت فدک' می باشد و طبق مطالب کتاب تصحیح خواهد شد.
وی با بیان اینکه به برندگان مسابقه به قید قرعه جوایز ارزشمندی اعطا خواهد شد، گفت: این کتاب که توسط مجتمع فرهنگی، آموزشی و پژوهشی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تهیه، تنظیم و منتشر شده در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در بقاع متبرکه به صورت رایگان توزیع می شود.
علی اکبری بیان داشت: برای بخش مسابقه این کتاب 14 سوال طراحی شده که شرکت کنندگان بایستی شماره گزینه های صحیح را در قالب یک عدد 14 رقمی از چپ به راست، به سامانه پیامکی به شماره 30001966 ارسال کنند.
وی اضافه کرد که متن pdf این کتاب در سامانه اوقاف و امور خیریه نیز بارگذاری شده و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به این سامانه متن کتاب را دانلود کرده و در مسابقه شرکت کنند.
وی یادآور شد: مهلت ارسال پاسخنامه حداکثر تا تاریخ 15 اسفند ماه سال جاری بوده و اسامی برگزیدگان در تاریخ 18 اسفند ماه مصادف با میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) در سایت مرکز فرهنگی پژوهشی به نشانی www.mfpo.ir و نیز سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی به نشانی www.mfso.ir و نیز اعلام خواهد شد.
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: برندگان، 2هفته بعد از اعلام نتایج فرصت دارند مشخصات درخواستی را از طریق سامانه پیامکی ارسال نمایند، در غیر این صورت از لیست برندگان کنار گذاشته خواهند شد.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز دوشنبه در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه‌ای به آقا و ولی‌نعمت خود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود و برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از دختران موفق و نام‌آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در این دهه موردتوجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

کد خبر 6090799

دیگر خبرها

  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم