Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@08:53:59 GMT

هلاکت ودستگیری‌شروران‌مسلح زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۳۹۲۷۵

‌فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شرور مسلح و عامل تیر انداری به سمت مردم در درگیری با تکاوران پلیس به هلاکت رسید و 3 همدست وی نیز دستگیر شدند. ناطقان: سردار "محمد قنبری" گفت: ماموران انتظامی شهرستان زاهدان در پی کسب خبری مبنی بر تیر اندازای به سمت مردم در شهر زاهدان و مجروح شدن 4 نفر از شهروندان در این حادثه، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار ‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی پس از شناسایی محل اختفای این شرور مسلح در یکی از محله‌های زاهدان، این منطقه را محاصره کرده‌ که فرد مذکور به محض مشاهده یگان‌های عملیاتی پلیس با ماموران درگیر شد.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه، شرور مسلح به هلاکت رسید و 3 همدست وی نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: این شرور مسلح، به همراه سایر همدستانش به دلیل ایجاد رعب و حشت در بین شهروندان و حمل و نگهداری سلاح و درگیری با ماموران پلیس تحت تعقیب بوده است.
سردار قنبری در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و هنجار گریزان خللی به امنیت پایدار جامعه وارد کنند.
منبع: ایسنا برچسب ها: شرور مسلح ، تیراندازی ، زاهدان

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام قدرت نمایی و عربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ سعید راستی اظهار کرد: روز گذشته ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران درحین گشت‌زنی شبانه در محدوده خاک سفید با دو نفر از اراذل و اوباش که در وضعیت عادی نبودند، مواجه شدند. این دو نفر پس از مشاهده ماموران اقدام به قدرت نمایی و فحاشی با قمه کردند که در همین راستا نیز پلیس برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه یکی از این اشرار پا به فرار گذاشت، گفت: شرور دیگر در حین دستگیری با قمه اقدام به عربده‌کشی کرده و ضرباتی را نیز به خودروی پلیس و چندین خودروی دیگر وارد کرد. در نهایت اما با اقدام ماموران پلیس این فرد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. 

اراذل و اوباش آستارا از کف خیابان‌ها‌ جمع شدند

راستی با بیان اینکه در مقر انتظامی مشخص شد که این اراذل و اوباش دارای چندین مورد سابقه شرارت هستند، گفت: پس از دستگیری متهم اول و انجام بازجویی و پی‌جویی از وی، مخفیگاه نفر دوم نیزشناسایی و این فرد نیز در عملیاتی دیگر دستگیر شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه برای هر دو متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد، گفت:‌ هر دو متهم به همراه پرونده تشکیل شد و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس
  • حمله شرور قمه‌به‌دست به خودروی پلیس
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس در شرق تهران