Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-06@02:27:52 GMT

عامل آتش سوزی در تئاتر شهر چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۳۹۴۱۶

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: جزئیات آتش سوزی دیروز در تئاتر شهر مشخص شد.


به گزارش شریان نیوز،سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به آتش سوزی دیروز در تئاتر شهر گفت: ساعت ۱۸:۳۱ آتش سوزی در مجموعه تئاتر شهر به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد و ۳ ایستگاه به محل اعزام شدند.

ملکی با بیان اینکه به دلیل حساسیت موضوع و موقعیت ویژه تئاتر شهر، آتش نشانان ۳ دقیقه و ۲۰ ثانیه بعد در محل حاضر شدند اضافه کرد: در سالن اصلی نمایش پرده بزرگ روی سن دچار آتش سوزی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: پیش از رسیدن عوامل آتش نشانی عوامل مجموعه مشغول اطفا بودند و سپس آتش نشانان هم وارد عملیات شدند و آتش به سرعت خاموش شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با تاکید بر این مطلب که در سالن تئاتری در حال اجرا نبود و کسی مصدوم نشد، گفت: چند نفر از هنرمندان در حال تمرین بودند که از سالن بیرون آورده شدند و حجم مختصری دود در سالن ایجاد شده بود که تخلیه شد.

ملکی در تشریح جزئیات حادثه نیز گفت: طبق نظرات اولیه به دلیل گرمای پروژوکتوری که نزدیک پرده بود آتش سوزی رخ داد.

 

منبع:فردا

دسته بندیاجتماعي برچسب هاآتش نشانیتئاتر شهرمصدومپروژوکتورآتش سوزیسالن مطالب مرتبط آتش‌سوزی در ساختمان ۸ طبقه اداری میدان ولیعصر/ نجات 50 نفر از میان دود و آتش
یافتن پیکر مرد ۵۰ ساله در ارتفاعات توچال/ سقوط کرده بود؟

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم قاسم پیر ازغندی اظهار کرد: ساعت ۱۲:۳۰ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت حادثه منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی ۱۹ به مرکز فرماندهی اعلام و بلافاصله همکاران آتش نشان از ایستگاه های  ۲۶،۲۷ و ۵ به محل اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان مشخص شد حریق در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه رخ داده و  کانون حریق از سمت آشپزخانه شروع شده و به کل آشپزخانه و پذیرایی و قسمتی از اتاق خواب‌ها رسیده است.

وی با بیان اینکه این حادثه، محبوسی نداشته است، عنوان کرد: آتش نشانان پس از اطفای حریق و ایمن سازی محل در ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه به عملیات خود پایان دادند.

ازغندی با اشاره به اینکه علت دقیق حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه کافی مبذول دارند تا از بروز چنین حوادثی پیشگیری شود.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان