Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه سرپل‌ذهاب بیش از دو ماه برای هم‌دردی با مردم زلزله‌زده در چادر زندگی کرد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرپل‌ذهاب، پس از زلزله 21 آبان ماه امسال منزل مسکونی امام جمعه سرپل‌ذهاب همچون بسیاری از خانه‌ها در آن مناطق تخریب شد و با وجودی که مکانهایی برای سکونت وی و خانواده‌اش آماده شد ولی امام جمعه سرپل‌ذهاب ترجیح داد همچون سایر مردم در چادر زندگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب زندگی در شرایط مردم را برای درک بهتر وضعیت آنها لازم دانست و گفت که در چادر نیز پاسخگوی مراجعات مردمی بودم و برای رفع مشکلات مردم زلزله‌زده، با وجود اقدامات مسئولان و خیرها، مسئولان باید در پرداخت تسهیلات تجدیدنظر کنند تا این مردم زودتر به خانه‌های خود بازگردند.

انتهای پیام/م

R41380/P1486/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش رژیم صهیونیستی برای نشان دادن یک چهره متمدن از خود بی نتیجه است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه به خیزش بزرگ دانشجویان جهان علیه جنایت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت:  این اتفاق نتیجه استقامت مردم مظلوم فلسطین است.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری گفت: رژیم منحوس صهیونیستی همواره برای به تصویر کشیدن یک چهره متمدن از خود سالهاست هزینه های فراوانی متحمل شده  و بیشترین تمرکز خود را در دانشگاهها معطوف کرده است اما امروز همین اقشار دانشگاهی به مقابله با رفتارهای باطل و خصمانه او پرداخته اند و این بسیار برای صهیونیسم دردناک است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه اظهار داشت:  شیعیان پیرو امام صادق (ع) باید غیرت دینی داشته باشند و هر زمان گناهی در جامعه مشاهده شد از خود غیرت نشان دهند.

 

دیگر خبرها

  • استقبال از طرح دوخت رایگان چادر در پرند چشم‌گیر است
  • اولین معلم آدم ابوالبشر خداوند متعال بود که او را بیان، نطق و علم داد
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید به آمادگی کامل برسیم
  • تشییع پیکر شهید فرزین بلیان در کرمانشاه
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • سبک زندگی اسلامی عاملی برای پیروزی بر جنگ ترکیبی
  • تلاش رژیم صهیونیستی برای نشان دادن یک چهره متمدن از خود بی نتیجه است
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب