Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@16:40:17 GMT

عضویت 2 میلیون داوطلب در جمعیت هلال احمر کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۰۳۲۴

عضویت 2 میلیون داوطلب در جمعیت هلال احمر کشور

قزوین-ایرنا-عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: 2 میلیون داوطلب در این جمعیت عضویت دارند که در حوادث به یاری مصدومان و حادثه دیدگان می شتابند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا نوروزی روز شنبه در همایش تجلیل از بشردوستان اهل هلال در مناطق زلزله زده کرمانشاه که در سالن ورزشی جمعیت هلال احمر قزوین برگزار شد،افزود: 300 هزار تن از این اعضا به صورت فعال در برنامه های جمعیت هلال احمر مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، برقراری صلح، تفاهم و دوستی میان ملت ها و مذاهب، تسکین آلام بشری و فعالیت برای تامین سلامت انسان ها بدون در نظر گرفتن هیچ گونه تبعیض میان آنها را از اهداف مهم جمعیت های بشردوستی چون هلال احمر و صلیب سرخ عنوان کرد و گفت: این جمعیت ها به منظور تحقق اهداف خود برنامه های کوتاه و بلند مدتی چون برپایی پناه گاه های اضطراری جهت تغذیه و امدادرسانی، کمپ های اضطراری برای تهیه آب آشامیدنی و سرویس های بهداشتی، یافتن اعضای خانواده های مصیبت زده، آموزش کمک های اولیه و مراقبت های پزشکی در مواقع اضطراری پیشگیری از بیماری ها اجرا می کنند.
عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر گفت: در بسیاری از این مامورت ها و طرح ها، نیروهای داوطلب مشارکت فعال و پررنگی دارند.
وی در ادامه با اشاره به موقعیت شاهراهی قزوین در اتصال مسیر بیش از 13استان کشور به یکدیگر و همچنین حادثه خیز بودن آن از مسئولان استان خواست در رفع نیازهای جمعیت هلال احمر قزوین از جمله پایگاه امدادی آن همکاری کنند.
در این آیین از 18عضو خیر جمعیت هلال احمر استان قزوین تجلیل و قدردانی شد.
7388**3013
خبرنگار:پریسا نوروزی**انتشار: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه امداد نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، پیرحسین کولیوند روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند ساخت پایگاه تخصصی امداد و نجات انجیلاق واقع در شهرستان آبیک، اظهار داشت: برای این طرح یک هزار میلیارد ریال اعتبار لازم است که قرار شد ۵۰ درصد آن از سوی جمعیت هلال احمر و ۵۰ درصد مابقی دیگر از سوی استانداری قزوین تامین شود.
وی اضافه کرد: هم اکنون ۲۳۰ میلیارد ریال از سوی جمعیت هلال احمر به این طرح اختصاص داده شده و لازم است که ۲۳۰ میلیارد دیگر نیز از از سوی استانداری در اولین فرصت تامین شود.
کولیوند تاکید کرد: نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی برای دریافت اعتبارات جمعیت هلال احمر، به خصوص تکمیل پایگاه تخصصی امداد و نجات اهتمام و توجه ویژه‌ای لحاظ کنند.
رییس جمعیت هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: پایگاه امداد و نجات انجیلاق علاوه بر اعتبارات مورد نیاز عمرانی خود، نیازمند اعتبارات لازم در خصوص تجهیزات و اقلام مورد نیاز مدیریت بحران است که انجام آن نیازمند هزینه بیشتری خواهد بود.
این مسوول یادآور شد: این مکان به لحاظ ترافیکی و امنیتی نیز باید بررسی شود تا شرایط خیلی بهتری نسبت به ساختمان داخل شهر قزوین داشته باشد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد برای تکمیل پایگاه امداد و نجات انجیلاق
  • پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • پایگاه امداد نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • ریزش معدن سنگ و آهک کرماک جان یک نفر را گرفت
  • ۶هزار و ۲۲۰ مسافر سیستان و بلوچستان متعهد بهبود رفتار ترافیکی شدند
  • ریزش معدن سنگ در قزوین جان یک‌ نفر را گرفت
  • توزیع ۶۶۰بسته معیشتی بین نیازمندان
  • برخورد زنجیره‌ای در آزادراه قزوین - رشت ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین-رشت با ۱۰ مصدوم