Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ کارگاه یک‌روزه آموزشی سفره‌آرایی قرآنی روز پنج‌شنبه، 26 بهمن‌ماه از سوی مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان با حضور 45 بانوی کاشانی با رویکرد رشد مهارت خانه‌داری بانوان قرآنی برگزار شد.
حسن‌زاده، مدیر مؤسسه امیرالمؤمنین کاشان گفت: با توجه به این‌که غذا و تغذیه همچون سایر موضوعات در آموزه‌های دینی مورد توجه قرار گرفته است، کارگاهی به منظور ایجاد تنوع در فعالیت‌های مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) و اجرای کاری نو با رویکرد رشد مهارت خانه‌داری بانوان قرآنی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص اهداف برگزاری این کارگاه عنوان کرد: آشنایی با اصول و چگونگی تزئین سفره‌های گوناگون، رشد خلاقیت و ابتکارات فراگیران در آفرینش طرح‌های جدید و بکر از جمله اهداف این کارگاه آموزشی بود و در ادامه نیز تکنیک‌هایی را برای جذاب و اشتها‌آور کردن غذاها مخصوصاً به منظور حل ریشه‌ای مشکلات تغذیه‌ای فرزندان و جلوگیری از میل آنان به غذاهایی فاقد ارزش کمک می‌کند.
مدیرعامل مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) افزود: این دوره با آموزش مهارت‌های مختلف از جمله آموزش کیک همراه با تزئین با اسماء الهی، تزئین نان و پنیر و سبزی سفره عقد، حکاکی روی هندوانه، میوه‌آرایی و کار با ژل مخصوص کیک، همراه بود.

حسن‌زاده ادامه داد: در این دوره که با تدریس «خانم حفیظیان» از کارشناسان فنی و حرفه‌ای در شهرستان آران و بیدگل برگزار شد، به منظور ایجاد تنوع و بالا بردن راندمان آموزشی، برای اقامه نماز، استراحت، صرف نهار یک اردوی دوساعته به پارک بانوان آران و بیدگل نیز ترتیب داده شد.
وی در پایان گفت: از جمله مزایای این کارگاه آموزشی اعطای گواهی‌نامه معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای به هر یک از شرکت‌کنندگان است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، جایزه بهترین شرکت‌کننده و نشان آبی آسمانی فیاپ از جشنواره بین‌المللی عکس «نوروز» در تاجیکستان به مهدی آشنا عکاس ایرانی رسید.

جشنواره بین‌المللی عکس «نوروز» در تاجیکستان از ۲۶ مارچ تا ۲۹ آوریل ۲۰۲۴ برابر با ۷ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد که دارای مجوز (پاتروناژ) فدراسیون هنر بین‌المللی فیاپ است.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۱۳۸۸ با تصویب قطعنامه‌ای روز ۲۱ مارس را با عنوان فرهنگ صلح به عنوان روز جهانی «نوروز» به تصویب رساند و در تقویم خود جای داد. از این پس نوروز به‌عنوان یک مناسبت بین‌المللی به رسمیت شناخته شد.

در اطلاعیه دفتر روابط عمومی مجمع عمومی سازمان ملل آمده‌است که امروزه بیش از ۳۰۰ میلیون نفر در ایران، افغانستان، تاجیکستان، آذربایجان، سایر کشورهای آسیای میانه و قفقاز، ترکیه، ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، هند، در منطقه بالکان، آلبانی و مقدونیه، حوزه دریای سیاه و خاورمیانه آغاز فصل بهار را با سنت باستانی عید نوروز که تاکیدی است بر زندگی در هماهنگی و تعادل با طبیعت، جشن می‌گیرند.

جشنواره بین المللی عکس «نوروز» نیز در همین راستا برگزار می‌شود.

کد خبر 6091942 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • طرح ملی زندگی با آیه ها از نگاه قرآنی ها
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل