Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-01@23:48:32 GMT

ششمین کتاب سال لاک پشت پرنده اهدا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۰۵۳۷

ششمین کتاب سال لاک پشت پرنده اهدا می‌شود


ششمین مراسم کتاب سال لاک‌پشت پرنده، روز یکشنبه ششم اسفند در شهرکتاب مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش امتداد نیوز، ششمین مراسم کتاب سال لاک‌پشت پرنده، اهدای نشان‌های طلا و نقره همراه با جشن صورتک‌ها و لباس شخصیت‌های داستانی روز یکشنبه ششم اسفند در شهرکتاب مرکزی برگزار می‌شود.

نشان‌های طلا، نقره و ویژه لاک‌پشت پرنده، در آیینی با حضور گروهی از نویسندگان، تصویرگران، مترجمان و ناشران کتاب کودک و نوجوان، به پدیدآورندگان کتاب‌های برگزیده و چهره‌های موثر در زمینه فرهنگ و کتاب کودک و نوجوان اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌در حاشیه آیین اهدای نشان‌های لاک‌پشت پرنده، جشن امضای ۱۰ کتاب نامزد و کتاب‌های راه یافته به فهرست زمستان لاک‌پشت پرنده با حضور۵۰ نویسنده، تصویرگر و مترجم برگزار خواهد شد که خانواده‌ها، مربیان، کتابداران و کودکان و نوجوانان می‌توانند در این بخش با نویسندگان وتصویرگران دیدار و گفت‌وگو کنند.

‌امسال همچنین، همزمان با اهدای نشان‌های طلایی و نقره‌ای لاک‌پشت‌پرنده، مسابقه صورتک و لباس شخصیت‌های کتاب‌های کودک و نوجوان برای کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

‌برای حضور در این مسابقه کودکان و نوجوانان می‌توانند به همراه خانواده‌ی خود، صورتک یا لباس شخصیت‌های کتاب‌های کودک و نوجوانی که دوست دارند و با آن‌ها خاطره دارند، طراحی کنند و به شکل یکی از شخصیت‌های کتاب‌ها دربیایند و در جشن شرکت کنند.

‌گروه اجرایی لاک‌پشت پرنده با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام این خبر افزوده است: از خانواده‌ها دعوت می‌کنیم که در این جشن همراه لاک‌پشت پرنده باشند، این همراهی با دفعه‌های پیش تفاوت دارد. این‌بار قرار است جشنواره‌ لباس‌ها و صورتک‌های شخصیت‌های کتاب‌های کودک و نوجوان در کنار آیین اهدای نشان، برگزار شود.

شما کودکان و نوجوانان می‌توانید صورتک یک شخصیت را طراحی کنید، لباس او را بپوشید، خود را به شکل یک شخصیت گریم کنید و در جشن لاک‌پشت پرنده شرکت کنید.

گروه داوری لاک‌پشت پرنده صورتک‌ها و لباس‌های طراحی شده‌ای را که کودکان و نوجوانان پوشیده‌اند ارزیابی کرده و به برندگان جوایزی تقدیم خواهند کرد.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره باید عکسی از خود به شکل یکی از شخصیت‌های کودک و نوجوان بگیرید و این عکس را برای کانال تلگرام لاک‌پشت پرنده ارسال کنند. داوری بر اساس عکس‌های رسیده انجام خواهد شد.

مراسم مذکور عصر روز یکشنبه ۶ اسفند از ساعت ۱۸ در شهرکتاب مرکزی برگزار می‌شود و نشان‌های طلایی و نقره‌ای لاک‌پشت پرنده به کتاب‌های برگزیده اهدا می‌شود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای نجات یک پرنده هما در پنجشیر افغانستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • (ویدئو) ماجرای نجات یک پرنده هما در پنجشیر افغانستان
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • رمان اجتماعی معمایی «آفرودیت» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • نرمخویی و مدارا از خصوصیات پیامبر (ص) بود
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب