Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@16:19:20 GMT

درگیری لفظی ۲ نماینده برای بودجه بیشتر

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۰۸۶۸

درگیری لفظی ۲ نماینده برای بودجه بیشتر

به گزارش جهان نيوز، عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (شنبه 28 بهمن) در میانه بررسی لایحه بودجه 97 نسبت به بودجه تخصیص یافته به استان بوشهر اعتراض کرد و از لاریجانی که ریاست جلسه را برعهده داشت خواست که به این مسئله و همینطور تخصیص بودجه به استانها ورود کند.

براساس این گزارش لاریجانی ضمن وارد دانستن تذکر نماینده بوشهر خواستار پایان دادن به این مسئله شد و خطاب به نوبخت گفت مواردی در بودجه عمرانی در 10 ماهه امسال به استانها اختصاص یافته که گزارشی از آن به نمایندگان ارائه دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه نمایندگان گیلان که از اظهارات نماینده بوشهر ناراحت شده و آن را توهین به خودشان قلمداد کرده بودند با استناد به ماده 79 آئین‌نامه داخلی مجلس خواستار پاسخ به اظهارات خدری شدند.

کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا در مجلس در پاسخ به خدری گفت که باید با این صحبت‌ها وقت مجلس گرفته شود، هر کس به طریق دل ما می‌شکند، بیگانه جدا دوست جدا می‌شکند، بیگانه اگر می‌شکند حرفی نیست، آقای همکار چرا می‌شکند.

وی تصریح کرد: متاسفانه هیئت رئیسه مجلس به یک نفر که معرکه می‌گیرد و فریاد می‌کشد، اجازه صحبت می‌دهد؛ همه جای ایران سرای من است، ما در مورد ریزگردهای خوزستان آبرو گذاشتیم، 17 سال است که راه‌آهن گیلان در حال احداث است و تا دو سال آینده هم بهره‌برداری نمی‌شود.

دلخوش اضافه کرد: برخی در استانهایشان 12 میلیارد دلار پروژه افتتاح شده ما نسبت به عملکرد آقای نوبخت نیز اعتراض داریم، او احساس می‌کند اگر سر سوزنی به استان گیلان کمک کند، تبعیض به سایر استانهاست و هیچ وقت چنین کاری می‌کند.

عبدالحمید خدری  نماینده بوشهر در مجلس پس از اظهارات نماینده صومعه‌سرا خواستار تذکر آئین‌نامه‌ای و پاسخ به وی شد که تعدادی از نمایندگان، دلخوش را به سمت جایگاه خدری برای دلجویی مشایعت کردند اما باز هم نزاع و درگیری لفظی صورت گرفت.
منبع: تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ «ابوعبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) امروز سه‌شنبه به مناسبت گذشت ۲۰۰ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی، پیام ویدئویی منتشر کرد.

ابوعبیده با اشاره به اینکه اسرائیل پس از عملیات طوفان الاقصی به جز رسوایی و ننگ، چیزی عایدش نشده است، گفت: ۲۰۰ روز گذشت و ارتش اسرائیل همچنان در باتلاق غزه گرفتار مانده و فقط مشغول کشتار و تخریب بیشتر است.

وی با بیان اینکه هیچ افقی پیش روی اسرائیل وجود ندارد تا بتواند اسرای خود را آزاد کند، ادامه داد: مقاومت همچنان در غزه پابرجاست. حملات ما به دشمن نیز ادامه خواهد داشت و نوع جدیدی به خود خواهد گرفت.

سخنگوی القسام، ادعای اسرائیل درباره نابودی مقاومت فلسطین را دروغ خواند و گفت: دشمن در تلاش است این توهم را برای جهان ایجاد کند که همه گروه‌های مقاومت را از بین برده، ولی این، یک دروغ بزرگ است.

ابوعبیده تنها دستاورد اسرائیل را کشتار‌های جمعی و تخریب عنوان و تصریح کرد: ارتش اسرائیل فقط بر کشتار کودکان و غیر نظامیان و نبش قبور متمرکز شده است. به هر حال، ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد که در صدر آن، خروج ارتش اسرائیل، شکست محاصره [غزه]و بازگشت آوارگان قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه مقاومت فلسطین، ابهت اسرائیل را در طی ۶۰ دقیقه در عملیات طوفان الاقصی در هم شکست، خاطر نشان کرد: دشمن اسرائیلی طی ۲۰۰ روز نتوانسته است هیچ دستاوردی داشته باشد.

سخنگوی القسام ضمن قدردانی از حملات نیرو‌های مقاومت لبنان، عراق و یمن به مواضع رژیم صهیونیستی، گفت: حجم و ماهیت پاسخ جمهوری اسلامی ایران [به اسرائیل]قواعد جدیدی وضع کرد و محاسبات دشمن را به هم ریخت.

دیگر خبرها

  • دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده! | صدای مجری هم درآمد
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی
  • القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده | این حرف های بد را به خودتان بزنید لطفا!
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات