Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اورژانس کشور در پی نشر پیام‌ها و مکاتباتی درباره بهره‌مندی از تسهیلات قانون ارتقای بهره‌وری کارکنان نظام سلامت و محدودیت‌های لحاظ شده در این زمینه برای پرسنل اورژانس، خواستار صعه‌صدر بیشتر از همکارانش در اورژانس کشور شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی سازمان اورژانش کشور، در متن پیام دکتر پیرحسین کولیوند آمده است:

«إِنَّ اللّه مَعَ الصَّابِرِینَ

بسمه‌تعالی

همکاران ارجمند و برادران خدوم و همیشه سربلندم

در مدتی که به خانواده بزرگ اورژانس پیوستم همواره با افتخار از شما گفتم که همیشه و همه جا در تنگناها و بحران‌ها علیرغم تمام کاستی‌ها در عمل نشان دادید که  بیش از هرچیز دلسوز و خادم ملت بودید و هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا بر خود واجب می‌دانم تشکر خود را به نمایندگی از ملت و مسؤولان نظام ابتدا از خانواده شما عزیزان و سپس از شما شیرمردان داشته باشم.

برادران عزیزم؛

نمایندگان عزیز ملت و دولت نشان دادند که قدردان زحمات شما عزیزان هستند و هیچ کدام از فداکاری‌ها و زحمات جهادی شما از چشم آنها به دور نماند و بعد از سال‌ها انتظار جایگاه سازمانی شما عزیزان را تقدیم شما کردند و به حمدالله اساسنامه سازمان نیز به تصویب مراجع قانونی رسید.

چند روزی است که نامه صادر شده از سوی اداره کل حقوقی وزارت بهداشت باعث کدورت ذهن و رنج خاطرتان شده است. ضمن افتخار به تمام شما عزیزان که به لباس و شغل حاکمیتی خود انقدر متعصبانه نگاه می‌کنید جهت بالا بردن حفظ و جایگاه اجتماعی خود از شما عزیزانم انتظار دارم تحت تاثیر عواطف و جوسازی‌های مسموم اطراف نشوید و بدانید که با حول و قوه الهی و حمایت همیشگی مقام عالی وزارت، از شما پرچم‌داران و سخت‌کوشان خط اول سلامت وزارت بهداشت و درمان، قطعا حقی ضایع نخواهد شد.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد

میثم لطفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت در سخنانی گفت: بخشنامه‌ای را دفتر سلامت اداری و فرهنگ سازمانی ما به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کردند بر اساس آن دریافت هرگونه هدیه توسط کارکنان دولت در فضای اداری ممنوع شده است. به خاطر اینکه به سلامت اداری و کاهش و رفع تعارض کمک کند.

وی ادامه داد: این هدیه گرفتن‌ها گاهی اوقات میل ایجاد میکند، ان‌شاءالله بتوانیم از این طریق هم سلامت اداری را افزایش داده و هم فساد را ان‌شاءالله کاهش پیدا کند.

وی در رابطه با بحث استخدام نیرو‌های خدماتی مدارس، اظهار داشت: ما الان برای چهاردهم اردیبهشت یعنی دو روز بعد ان‌شاءالله آزمون استخدامی کیفیت بخشی آموزش و پرورش را داریم. ان‌شاءالله برای ۱۹۷۱۲ نفر جذب خواهیم داشت در رشته مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان بعد از ۱۰ سال تقریبا ده سال بود مجوز داده نشده بود. امور تربیتی و سبک زندگی، مربیان سلامت و مربیان تربیت بدنی که حدوداً ۴۰۰ هزار نفر هم در این آزمون شرکت کردند.

رییس سازمان اداری و استخدامی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی آزمون را برگزار می‌کند و امیدوار هستیم که تا نیمه خرداد ماه نتایج آزمون بیاید که اول مهر این همکاران را در دستگاه اجرایی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: این تدبیر مقام معظم رهبری و دستور ایشان بود برای اینکه ما برای بحث کیفیت بخشی مربیان پرورشی در دستگاه در آموزش و پرورش جذب داشته باشیم این اتفاق می‌افتد.

لطیفی افزود: در خصوص بحث استخدام عزیزانی که در مدارس در خدمتشان هستیم تحت عنوان بابای مدرسه قرار بود که تامین اعتبار آن از طرف سازمان برنامه مشخص شود؛ در سقف تامین اعتبار ما ان شاءالله حتماً کمک خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای این موضوع مدارسی که جمعیت بیشتری دارند و در مناطق محروم هستند در اولویت هستند و در صورت تامین اعتبار این موضوع تا پایان امسال اجرایی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور