Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@13:58:46 GMT

دوره آموزش مداحی در «مسجد علی بن موسی الرضا (ع)»

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۱۰۹۰

دوره آموزش مداحی در «مسجد علی بن موسی الرضا (ع)»

خبرگزاری شبستان: امام جماعت مسجد علی بن موسی الرضا (ع) گفت: دوره آموزش مداحی، چهارشنبه‌ها در این مسجد، برگزار می‌شود.

آیت‌الله مهدی رئوفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه مساجد مهم‌ترین نقش را در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، گفت: ائمه جماعات باید مساجد را تبدیل به محور همه فعالیت‌های محلات کنند، موضوعی که در گذشته، شاهد آن بودیم ولی امروزه به دلیل راه‌اندازی برخی مراکز فرهنگی، این نقش‌آفرینی کم‌رنگ‌تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ما در مسجد علی بن موسی الرضا (ع) تلاش ‌می‌کنیم تا برنامه‌های دینی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در سطح محلات اطراف این مسجد را با محوریت این مسجد برگزار کنیم، اظهار کرد: اعضای هیات امنا و پایگاه بسیج مهم‌ترین نقش را در برگزاری این برنامه‌ها دارند و رویکرد ما استفاده از ظرفیت جوانان در طراحی و اجرای آن‌ها است.

 

امام جماعت مسجد علی بن موسی الرضا (ع) خاطرنشان کرد: کلاس آموزش مداحی با تدریس حسین درویش (رئوف) شاعر و ستایشگر اهل بیت (ع) چهارشنبه ها پس از اقامه نماز عشاء در این مسجد برگزار می‌شود.

 

 

رئوفی با بیان اینکه این کلاس آموزشی، ویژه کودکان و نوجوانان است، افزود: علاقمندان برای ثبت‌نام در کلاس آموزش مداحی می‌توانند شب‌ها پس از اقامه نماز عشاء به دفتر مسجد علی بن موسی الرضا (ع) مراجعه کنند.

 

یادآور می‌شود؛ مسجد علی بن موسی الرضا (ع) در تهران، خیابان 17 شهریور، خیابان قادری، واقع شده است.

 

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دوره آموزش زبان فارسی در ارتش اسرائیل!

تعداد بازدید : 107 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 489 زبان فارسی علاوه بر آنکه به افسران اطلاعاتی رژیم اسرائیل آموزش داده می‌شود، به گروهی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی نیز آموزش داده می‌شود. تصاویر دوره فشرده شش ماهه زبان فارسی در ارتش اسرائیل را می‌بینید که در آن نظامیان صهیونیست روزانه 12 ساعت فارسی یاد می‌گیرد. این گزارش شبکه کان اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • تصاویر دوره آموزش زبان فارسی در ارتش اسرائیل!
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • پلیس تراز به بازار نشر آمد
  • تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها