Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@00:17:17 GMT

درگیری خونین در خیابان شمشیری

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۱۱۲۰

دستگیری دو باند مسلح خانوادگی سارقان خودرو
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: دو باند مسلح خانوادگی سارقان خودرو حوالی تهرانسر در دام پلیس افتادند.
سرهنگ رضا بستو گفت: ساعت ۳ بامداد امروز نیرو‌های گشت ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر حین گشت زنی در شهرک دریا به دو خودروی پراید که کنار بلوار پارک شده بود، مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: در بررسی بیشتر ماموران مشخص شد این دو خودرو ۵ سرنشین خردسال و نوجوان، ۲ زن و ۲ راننده مرد دارند.
سرهنگ بستو گفت: سرنشینان این دو خودرو مدعی شدند بنزین ماشین‌ها تمام شده و فرد دیگری که تا پیش از رسیدن پلیس در ماشین حضور داشته برای فراهم کردن بنزین محل را ترک کرده است.
وی گفت: پس از استعلام، اطلاعات خودرو‌ها مشخص شد این دو خودرو دو روز گذشته در سامانه سرقتی ثبت شده است و صاحبان آن در مراجع انتظامی سرقت خودروی خود را به ثبت رسانده اند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در بازرسی دقیق یک قبضه سلاح کمری با هفت عدد فشنگ و دو عدد خشاب سلاح‌های سرد، ۲۰ کلید مختلف منزل و مدارک جعلی کشف شد.
سرهنگ بستو افزود: در تحقیقات مشخص شد فرد دیگری هم که با این باند در ارتباط بود برای خارج کردن بنزین از دیگر خودرو‌های داخل خیابان محل را ترک کرده بود که با دیدن ماموران پلیس از محل متواری شد. تحقیقات از این افراد ادامه دارد.

انهدام باند خرده فروشان مواد مخدر در شرق تهران
باند خرده فروشان مواد مخدر در شرق تهران زمین گیر شدند.
سرهنگ رضا صادقی پور رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس، با اشاره به دستگیری سه توزیع کننده مواد مخدر در این محدوده، گفت: در بازرسی از مخفیگاه و خودروی این متهمان یک کیلوگرم تریاک در بسته‌های آماده برای فروش کشف شد.
وی گفت: در تحقیقات ماموران تجسس این کلانتری پیرامون فعالیت‌های مجرمانه سه توزیع کننده مواد مخدر در یک خانه استیجاری، تیمی از ماموران مبارزه با مواد مخدر کلانتری برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
سرهنگ صادقی پور افزود: طی بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این متهمان از توزیع کنندگان سابقه دار مواد مخدر هستند که تاکنون چند بار سابقه زندان نیز دارند، اما هر بار پس از رهایی به سراغ اقدامات مجرمانه خود می‌روند که این اقدام به تجمع معتادان و نارضایتی اهالی محل منجر شده است.
رئیس کلانتری ۱۲۶، گفت:: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و
دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آن‌ها صادر شد و تیمی از ماموران این کلانتری برای دستگیری هر سه متهم وارد عمل و به محل اعزام شدند.
وی تصریح کرد: متهمان در حالی که سعی داشتند از محل فرار کنند، دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان و خودروی آن‌ها که در پارکینگ بود، یک کیلوگرم تریاک در بسته بندی‌های آماده برای فروش کشف شد.
هر سه متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه به کلانتری منتقل شدند و در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.


مامورنمای جاعل، در پایانه مسافربری غرب دستگیر شد
مامور قلابی در پایانه مسافربری غرب تهران در دام پلیس گرفتار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرگرد طیبی آثار رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه مسافربری غرب گفت: در پی اعلام خبری از سوی مرکز پیام کلانتری مبنی بر غصب عناوین در خیابان "دانش" تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.
وی افزود: زمانی که ماموران در محل حاضر شدند فردی به آن‌ها مراجعه و اظهار کرد که فردی تحت عنوان مامور انتظامی سعی دارد خودروی وی را به بهانه‌ای واهی به پارکینگ منتقل کند.
این مقام انتظامی گفت: از آنجا که فرد مذکور لباس نظامی به تن داشت، ظن ماموران برانگیخته شد و از وی کارت شناسایی درخواست کردند که متهم چیزی برای ارایه نداشت و همین مسئله باعث شد شاکی و فرد مامورنما به کلانتری منتقل شوند.
رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب، گفت:: شاکی اظهار داشت در مسیر خیابان مذکور در حال تردد بود که متهم او را متوقف کرد و به بهانه‌های واهی سعی کرده خودرو را به پارکینگ منتقل کند و از سویی برای عدم انتقال خودرو به پارکینگ، وجه نقد درخواست کرده است.
سرگرد طیبی، تصریح کرد: متهم نیز تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر جعل عنوان و اخاذی از شهروندان به بهانه‌های واهی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده و شکایت تنظیم شده به دادسرای ناحیه پنج تهران منتقل شد.

درگیری خونین در خیابان شمشیری
در درگیری خونین شب گذشته در خیابان شمشیری یک نفر جان خود را از دست داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با اعلام مرکز پیام مبنی بر وقوع درگیری منجر به قتل در خیابان شمشیری، رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد و عوامل عملیاتی به موقعیت اعزام شدند.
وی گفت:​ پس از حضور در کوچه محل نزاع، آثار خونریزی در کف آسفالت مشهود بود و یک عدد غلاف و قمه خونی نیز در قسمتی از کوچه کشف شد.
سرهنگ بستو ادامه داد: در تحقیقات محلی اهالی اظهار داشتند در جلوی خانه‌ای از این کوچه دقایقی قبل درگیری خونین رخ داد که یک دستگاه موتورسیکلت با ترک نشین مراجعه و با یکی از ساکنان خانه درگیر شدند.
وی گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد موتورسوار به هویت فردین (مقتول) ۲۴ ساله در حالی که یک قمه همراه داشت به همراه دوستش علی حسین ۲۶ ساله از میدان خراسان با موتورسیکلت به درب منزل محمد (قاتل) ۲۶ ساله مراجعه کردند و او را به جلوی درب فراخواند.
رئیس پلیس پیشگیری گفت: در ادامه با حضور محمد، فردین چند ضربه با قمه به سر و دست به محمد وارد و محمد نیز با چاقوی آشپزخانه چند ضربه به سینه و ران وی وارد کرد که به لحاظ شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد و فوت کرد.
وی افزود: در تحقیقات بیشتر مشخص شد منزلی که محمد (قاتل) در آنجا حضور داشت متعلق به دو نفر از همشهریان خود بوده که به صورت مجردی زندگی می‌کردند و هر زمان محمد برای کار کردن به تهران می‌آمد چند روزی در آنجا حضور می‌یافت.
سرهنگ بستو اظهار داشت: بلافاصله کار شناسایی و دستگیری قاتل و همراه مقتول در دستور کار قرار گرفت که پس از سه ساعت با اقدامات لازم پلیسی و عملیات‌های روانی، قاتل با همکاری کلانتری ۱۱۱ هفت چنار در سه راه آذری دستگیر شدو علی حسین (همراه مقتول) نیز به صورت خود معرف خودش را به کلانتری ۱۱۹ مهرآباد معرفی کرد.
وی گفت: قاتل در اظهارات اولیه بیان داشت مقتول و همراه وی از همشهریان وی هستند و سال‌ها در شهرستان زندگی می‌کردیم که برای کار به تهران مهاجرت کردیم. چند وقتی بود که با مقتول اختلاف داشتم و چند روزی پشت تلفن به یکدیگر فحاشی می‌کردیم که شب حادثه در خانه بودم که زنگ خانه را زد و وقتی بیرون آمدم دیدم با قمه حمله کرد که من نیز به آشپزخانه رفتم و چاقو آوردم و با همدیگر درگیر شدیم که آن قدر عصبانی بودم که دیگر چیزی نفهمیدم.
سرهنگ بستو در پایان گفت:: تحقیقات بیشتر در این زمینه تحت نظارت بازپرس محترم کشیک قتل در حال انجام است و پرونده و متهمان تحویل اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران

در بررسی اولیه از متهمین ۳ عدد گوشی آیفون ویک عدد قمه وسلاح غیر متعارف کشف گردید متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصا تلفن همراه اعتراف کرد. منبع: تسنیم

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901336

دیگر خبرها

  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • درگیری پلیس با معترضان به قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • ببینید | لحظه شلیک پلیس به موتور سارق موبایل در خیابان الهیه تهران
  • فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا